Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 har vært på ultralyd, og fikk vite at jeg/vi venter en jente:) for en lykke!!! Har gutt fra før, og hadde ikke våget å håpe at jeg skulle være så heldig å få jente denne gangen:) min samboer ville ikke vite kjønnet, så det er kun jordmor og jeg som vet, og da kan jeg kun rope ut min glede her, anonymt. Hadde selvsagt blitt veldig glad for en gutt til også.... Koser meg masse med han jeg har, men kjekt å få oppleve en datter også Har lekt med star wars de siste 5 årene, så det skal bli godt med litt variasjon på lekefronten;)
bradyhhh Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 ååå gratulerer, missunnerlig:D hvordan skal du klare å holde tett om dette til samboeren din? det hadde IKKE jeg klart!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 He he, nei det blir en kjempeutfordring å holde tett:) må tenke meg om for hver eneste setning om babyen... Men må bare klare det av respekt for hans ønske. Men jeg bobler over innvendig:)
tre håpefulle Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Du får bevist kalle babyen for Han innimellom, for da tenker han ikke over det når du sier Hun... =) Gratulere så masse. Jeg fikk også Gutt først, så jente to år etter. Nå venter jeg jente nummer to.. =) greit med en storebror som passer på søstrene sine.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå