Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 jeg liker ikke kaffe. liker ikke lukta eller smaken. føler jeg får ofte en del reaksjoner på dette. lurer derfor på om det er flere enn bare meg som ikke liker kaffe. ??
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Jeg liker lukten av kaffepulver fra en nyåpnet pakke, men liker ikke kaffesmaken eller lukten av vått kaffegrut. Er heller ikke så glad i varme drikker heller. Drikker derfor aldri kaffe.
Gjest SHOC Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Synes det lukter godt, men klarer ikke smaken. Så du er ikke alene.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Drikker heller ikke kaffe, synes det smaker grusomt :/
Gjest Miryks Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Liker ikke kaffe. Jeg er heller så usunn at jeg dypper sukkerbiter i kaffen til gubben og sutter på de (o:
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Elsker lukten av nyåpnet pulver kaffe, men takler ikke kaffe ellers
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Mmmmm, kaffe!! Klarer ikke våkne uten kaffe i blodet Digger kaffelatté, iskaffe, vanlig kaffe.. <3 Koffein <3 Men det er forøvrig noe jeg vente meg til å drikke for flere år siden da!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Jeg liker også lukta, men liker ikke kaffe. Drikker te, og synes ikke folk reagerer så veldig på det. Hos dem som ikke har te i hus tar jeg bare et glass vann:)
Tante_Esel Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 drikker ikke kaffe, liker kaffe i kaffelatte, men magen liker ikke kaffe så holder meg unna for å være frisk
TurboPrinsessen:-) Skrevet 3. mai 2012 #10 Skrevet 3. mai 2012 Drikker heller ikke kaffe. LIker lukten av nytrekt kaffe da, men sjelden jeg kjenner det, da samboer heller ikke drikker kaffe. Jeg liker kaffe med mest baylis i, og en veldig sjelden gang en type kaffe mocca med mye sjokolade. Aldri ren kaffe..
L-8 Skrevet 3. mai 2012 #11 Skrevet 3. mai 2012 The coffee's never strong enough... ELSKER kaffe! Var oppriktig lei meg da jeg ikke tålte lukten av det under graviditeten.
Pigalopp:-) Skrevet 3. mai 2012 #12 Skrevet 3. mai 2012 Kaffe smaker grusom, og jeg får ofte negative tilbakemeldinger når jeg sier jeg ikke drikker kaffe; "DRIKKER du ikke kaffe?!?? Hva i all verden skal vi servere deg da??" eller (i en litt negativ tone): "Ja, du drikker jo bare Cola, du"... Akkurat som det er skikkelig white trash... åh, jeg blir så lei! :-(
Mamma4livet Skrevet 3. mai 2012 #13 Skrevet 3. mai 2012 Aldri drukket kaffe og jeg er 40. Prøvde to-tre smaksprøver når jeg var i 20 åra, men likte det ikke. Jeg elsker derimot te. Har forøvrig inntrykk av at flere har begynt å velge bort kaffen til fordel for te. Jeg har ikke opplevd at folk er forundret over at jeg ikke drikker kaffe.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. mai 2012 #14 Skrevet 3. mai 2012 Jeg drikker heller ikke kaffe. Føler meg ofte som den eneste læreren i hele verden som ikke drikker kaffe, men vet at det sikkert ikke stemmer Får også en del reaksjoner på det, noe jeg synes er pussig med tanke på at jeg kjenner ganske mange som ikke drikker kaffe.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mai 2012 #15 Skrevet 3. mai 2012 Liker ikke vanlig svart kaffe, men kan godt drikke kaffe mokka, iskaffe etc. Drikker kaffe med suketter og Options sjokoladepulver hver morgen, det synes jeg er godt. Men svart kaffe? Neitakk!
Mamma´n til lillemor Skrevet 3. mai 2012 #16 Skrevet 3. mai 2012 Selvfølgelig er du ikke alene, selv om det kan virke sånn på andres reaksjon. Jeg har aldri likt å drikke kaffe og liker ikke kaffe i noen form, heller ikke lukt. Kjenner flere som ikke drikker kaffe, men både venner og familie glemmer stadig at jeg ikke drikke kaffe. Nå har svigermor tilbudt meg kaffe i over 13 år, hun får det bare ikke med seg. Irriterer meg ikke over at andre blir overrasket, men at folk forventer å bli servert noe vi ikke drikker her i huset. Joda, vi har presskanne og stort sett en pakke kaffe klar. Men hvis jeg glemmer å sette fram så synes jeg egentlg det er litt rart å be om kaffe. Jeg går ikke på besøk til de som ikke liker farris (det drikker ofte vi) og forventet å bli tilbudt dette. Det er liksom opp og avgjort at alle drikker kaffe og det kan man alltid fovente å bli servert hvor som helst.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 Lukter godt, smaker pyton. Liker ikke en gang is med moccasmak.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #18 Skrevet 4. mai 2012 Jeg liker lukta, men ikke smaken. Jeg drakk kaffigrut ei gang som liten og har aldri drukket kaffi siden. Og har ikke tenkt å begynne heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå