Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg var på butikken med min toåring i sta. Vi hadde vært ute å lekt i noen timer og bestemte oss for å rusle til butikken for å kjøpe en is, noe hun selvfølgelig hadde veldig lyst til. Da vi kom på butikken valgte hun seg ut en dyreparken is, hun var veldig stolt og sa til alle hun møtte at hun hadde fått dyreparken is, og viste den fram. Så kom hun til en jente på ca samme alder og moren og ei venninne (trur jeg). Og hun gikk bort til jenta med et stort glis og viste fram isen sin. Disse jentene ble sure og sa høyt til hverandre etter vi hadde snudd oss at det var skikkelig frekt av jenta mi å godte seg over at hun hadde is og ikke denne andre jenta. Jeg ble helt satt ut og egentlig ganske lei meg. Skulle bare snudd og sagt noe til dem, men sånt tør jeg ikke. Hun hadde jo barn på samme alder og burde vel skjønne at så små tenker ikke slik når de akkurat har rundet 2 år. Jenta mi var bare veldig glad for å ha fått en spennende is...
#Ariadne# Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Du, ikke ta deg nær av sånne teite kommentarer. Kom fra ukjente som kjenner hverken deg eller jenta. Ikke noe å bry seg om :-) syntes forøvrig ikke datteren din var frekk :-)
Kosemosepose Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 For noe tull! Blås i det - klart jenta di skulle få være glad for isen og vise det! Jeg ville kanskje forklart det til en 5-6-7-åring at man ikke bør friste andre barn, men en 2-åring!? Tull!
holaho Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jenta di er ikke frekk. Akkurat det samme skjedde oss i dag, en 3 år gammel nabo kom stolt og viste datteren min isen hun hadde fått. Helt naturlig, og jeg tenkte ikke at hun var frekk. Moren prøvde å stoppe henne, og det var jo greit så ikke det ble unødvendig mye hyling fra min misunnelige datter, men jeg forventer virkelig ikke at et lite barn skal forstå slikt! De gjør ikke sånt for å misunne og være frekke, men fordi de er stolte. Blås av de dumme kommentarene!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Signerer de andre her. Datteren din er da slettes ikke frekk! Hev deg over de dumme damene;)
Løvinna30 Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Nei nei jenta di er ikke frekk, hun var bare kjempeglad og stolt over å ha fått is av mammaen sin! Jeg og min 2 åring spiste også dyreparken is i dag, og den var god! :-) Anbefales! Billig også, 12 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå