Gå til innhold

til dere som har sydd etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for en uke siden og sydde noen sting både utvendig og innvendig. De to første dagene klarte jeg ikke gå ordentlig oppreist..men nå er det blitt mye bedre. Nå klarer jeg å gå oppreist, MEN det dunker så forferdelig at jeg må bøye meg eller sette meg ned. Hadde dere det sånn? Hvor lang tid gikk det før dere ble bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde dunking nedentil, men lurer faktisk på om det er selve fødselen og ikke stingene. :P For ble ikke sydd der det dunket. Hadde det vel slik i et par uker, men var mer ubehagelig enn vondt.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Dunket veldig! Jeg sydde bare et par pyntesting så tror det er selve fødselen. Hos meg gikk alt så fort så jeg hadde store smerter i 3 uker etter fødsel slet med å stå, gå, reise meg opp...

Men de fleste blir vel mye bedre etter 1-2 uker :D

God bedring og gratulerer med en ny verdensborger <3

Skrevet

ja det dunket veldig...de sa til meg på sykehuset at det var stingene som grodde. Det varte i ett par uker her

Skrevet

hei, det du kjenner er en slags nedtrykksfølelse vil jeg tro.... Litt som om underlivet kan dette ut? Jeg har bare født en gang før, og fikk høre at dette er normalt. Det kommer seg om en uke vil jeg tro. Jeg ble sydd med 3 sting forresten. god bedring!

Skrevet

Sydde utvendig og et par innvendig, men kjente meg egentlig bare litt øm... Og at det strammet litt når jeg satt ;) Gikk over etter 1-2 uker ;)

Skrevet

Da satser jeg på at det snart blir bedre! Sprenger veldig der nede og det er helt grusomt..hehe. Tusen takk for svar!

Skrevet

Jeg var plaget i 3 mnd.

bare ring sykehuset du fødte på om plagene varer. (ikke fastlegen)

Skrevet

Jeg var plaget i mange mnd. Hvis du føler at det blir hevelse der nede og har svak feber i ny og ne, dra direkte til lege. Betennelse i sting.

Skrevet

Jeg ble sydd utvendig og innvendig. Det blir bedre for HVER dag. Når det kommer til smerte og blod. :) Hold ut, det er over før du aner det. Første tiden kan være tøff.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...