høstenerher Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Vi har behov for søskenvogn (0 og 2 år). Noen som har erfaringer med Bugaboo Donkey? Vi har Bugaboo Cameleon fra før, er det mulig å kun kjøpe rammen og gjenbruke bagdel/sportsdel mon tro.. (spørs vel om det er så enkelt;) Ellers noen anbefalinger til gode søskenvogner?
PrincessJK Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Så enkelt er det ei! Har Bugaboo Cameleon selv, og tenkte samme som deg; jeg kjøper Donkey med kun liggedel... Neida! Sitte/liggedelene til Cameleon er noen cm bredere og har litt annet feste system. Så om du vil ha Donkey så må du kjøpe Duovogna, med begge setene. Den koster ca 13900 hos babyshop
høstenerher Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2012 Tenkte det ja.. Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå