Gå til innhold

Må bare gråte, føler meg litt dum...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn har dødsfallet til Aleksander Dale Oen virkelig gått inn på meg.

Tårene triller for han flere ganger om dagen, og enda flere ganger må jeg virkelig ta meg sammen for å ikke gråte...

Har jo aldri egentlig hatt noe forhold til han, altså har jo hørt om han og syntes han var flink og sånt, men ikke "brydd" meg noe mer.

Men da jeg leste at han var død, kunne det like godt ha stått at min beste venn var død, reagerte kjempemye.

og nå klarer jeg ikke stoppe å gråte.... Føler meg i grunnen litt .. ja dum, i mangel av ett bedre ord.

Er ikke gravid, så er ikke hormoner som slår ut her ;)

flere som har reagert litt for mye på ting? tilsynelatende uten grunn?

Trenger å høre at det er normalt... hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til blir episoder i media en tømmestasjon.

Akkurat som et trassbarn bryter helt sammen pga at de ikke får på skoen.

Jeg og kan reagere veldig på enkeltepisoder i media.

Men har ikke reagert på Alexander. Barn eller foreldre som etterlater seg små barn derimot..

Gjest AnneS
Skrevet

Har faktisk hatt en sterkere reaksjon en jeg trodde jeg skulle ha på at ADO døde. Jeg blir også på gråten av å tenke på det. Hadde ikke noe spesielt forhold til han før, men syntes han var en sympatisk og fin fyr! Det er noe med det når unge folk med hele livet foran seg dør :(

Skrevet

Av en eller annen grunn har dødsfallet til Aleksander Dale Oen virkelig gått inn på meg.

Tårene triller for han flere ganger om dagen, og enda flere ganger må jeg virkelig ta meg sammen for å ikke gråte...

Har jo aldri egentlig hatt noe forhold til han, altså har jo hørt om han og syntes han var flink og sånt, men ikke "brydd" meg noe mer.

Men da jeg leste at han var død, kunne det like godt ha stått at min beste venn var død, reagerte kjempemye.

og nå klarer jeg ikke stoppe å gråte.... Føler meg i grunnen litt .. ja dum, i mangel av ett bedre ord.

Er ikke gravid, så er ikke hormoner som slår ut her ;)

Trenger å høre at det er normalt... hehe :P

Skjønner ikke hva alt styret rundt han er.. ja han døde ung, ja han var et svømmetalent. Føler ingenting egentlig..

Skrevet

Jeg gråter ikke, men det får meg til å tenke. Jeg tenker over at dette kan faktisk skje meg, og jeg har ikke lyst til å dø nå.Jeg må først se til at barna blir voksne og klarer seg selv bra. Men jeg synes at det er stund nå har vært veldig mange rundt meg som har dødd, og det er skremmende. Plutselig er det ikke bare gamle og syke som dør, men også tilsynelatende helt friske mennesker på min alder og yngre.

Skrevet

Jeg føler veldig sterkt med kjæresten hans som mista han så brått.. Og han var akkurat like gammel som min søster, altfor ung!! :(

Må innrømme jeg var på gråten da jeg så han hadde dedikert en kondolanse hilsen til en tidligere landslagtrener(?) eller noe og at han selv var død bare uker etterpå. Ja, trist.

Skrevet

Synes du bare er herlig hjertevarm jeg! Personlig klarer jeg ikke å ta det særlig inn over meg..

Skrevet

Er ikke gravid, så er ikke hormoner som slår ut her wink.png

Trenger å høre at det er normalt... hehe tongue.png

Skjønner ikke hva alt styret rundt han er.. ja han døde ung, ja han var et svømmetalent. Føler ingenting egentlig..

Et svømmetalent???

Herregud, det var OL-håpet som brast der...

jeg har ikke noe forhold til hverken ham eller sporten, men gubben ble blank i øynene.

Det forsvant så mye mer enn en flott fyr...

Skrevet

jeg å. følger egentlig ikke så mye med på sport heller, men jeg ble utrolig lei meg da han døde.

Litt teit kanskje.. vi var like gammle også. kanskje det har noe med det å gjøre.

Skrevet

Han var ikke bare et talent. Han var Norges beste svømmer gjennom tidene.....

Skal si at jeg er litt over snittet interressert i idrett så har jo fått med meg det meste i karrieren hans.

Jeg må selv si jeg felte en tåre når jeg hørte at han var død. Ikke bare fordi det var han, men det får enn til å tenke og reflektere litt over livet. Man skal absolutt ikke ta livet for gitt.

HI, du er ikke dum. Du har bare empati for andre mennesker:)

Skrevet

Reagere på en mannsdød ok?

men å reagere på terror ikke ok?

Tenker da på all hetsingen av de som ble rørt og gråt under regnbuesangen og rosetoget......

Skrevet

Jeg gråt og. Guri så trist det er altså. Mannen var så fin og flink. Altfor ung til å dø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...