Gå til innhold

Noen som har blitt gravide etter bukplastikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre deres erfaringer :)

Er selv gravid etter omvendt t snitt å er veldig spent på utfallet ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil gjerne høre deres erfaringer :)

Er selv gravid etter omvendt t snitt å er veldig spent på utfallet ..

Jeg har ingen erfaring, men er selv gravid etter bukplastikk, det jeg har lest og hørt er bare positivt men at en kan risikere å få mere strekkmerker, men de jeg har fått svar fra sier at magen ble like fin igjen som etter bukplastikken... Vi får bare vente å se;)

Skrevet

Jeg er også gravid etter omvendt T snitt.

Ble gravid 2 år etter operasjonen. Er nå i uke 30 og magen ser fortsatt veldig fin ut. Arrene er fortsatt fine og ingen strekkmerker.

Krysser fingrene på at det holder seg sånn 10 uker til :))

Skrevet

Og ikke minst at den blir like flat og fin etter fødsel da! Håper,håper håper......

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei dere! Lurer litt på åssen magen dere er nå etter en ny graviditet? Jeg skal ta mageplastikk og fettsuging? Fikk ikke så mye info fra legen, utenom at han sa han skulle gjøre magen min flat og stam. Men jeg glemte jo å høre om åssen det var å bli gravid igjen. Ringte inn igjen idag og da fikk jeg beskje om at det er noe de ikke anbefalte og at jeg måtte bli ferdig med de barna jeg ville ha. Men har lest litt rundt forbi og de jeg har lest om har like fin mage etter som før.

Håper det er noen som titter innom her, ser det er en stund siden dette er blitt skrevet :)

Skrevet

Nå er det 3 mnd siden jeg fikk min nydelige datter.

Jeg ble gravid 2 år etter bukplastikken.

Magen min er nå like fin og flat igjen. Jeg tok keisersnitt og arret har grodd kjempe fint. Ingen overflødig hud noen steder.

Like fin og flat og jeg er så glad!!! Var veldig spent.

Ble noen strekkemerker da,men de bryr jeg meg ingenting om..

Skrevet

jeg fikk beskjed om å ikke bli gravid etter en bukplastik, så jeg måtte vente til etter jeg hadde fått di ungene jeg ville ha.

Skrevet

Jeg er gravid og tok full bukplastikk for 7 år siden.

Jeg er veldig spent på hvordan magen blir gjennom svangerskapet og ikke minst hvordan den blir etter ungen har kommet.

Skrevet

Kan man få KS pga. tidligere bukplastikk?

Hvorfor skal man det? De har jo ikke kuttet i livmoren din når du tok BP.

Skrevet

Kan man få KS pga. tidligere bukplastikk?

KS har ingenting med BP å gjøre.

Visst man trenger KS er det ingen problem, men man får ikke KS bare pga at man har hatt en BP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...