Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Hun skriker veldig mye og lenge. Jeg hører moren gå rundt og att å frem (vi bor under dem) Hver gang babyen skriker tramper moren bortover gulvet. babyen ligger/sitter på ett sted å flytter seg ikke, det er veldig lytt her vi bor så jeg hører det om babyen hadde blitt flyttet. babyen er 9 mnd. Hun har også en sønn som har forandret seg merkbart etter han ble storebror... han har blitt voldelig og rappkjefta mot mitt barn, før var de bestevenner. kjenner jeg synes så synd på jenta som sikkert gråter flere timer om dagen....
Silly80 Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Du får spørre om du skal trille en tur med den lille så hun kan ha litt alenetid med sønnen sin kanskje barnet har mye vondt i magen, hvem vet. Og broren er nok sjalu og vil ha oppmerksomhet. Men istedenfor å buse på med dine meninger, så spør om du kan få låne babyn på en trilletur innimellom
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 jeg har to barn selv. en på samme aldre som hennes sønn, og et datter på litt over året.... passer dårlig å gå på tur med to vogner :/ var ikke ment som noe negativt, men synes det er rart hun bare lar babyen ligge der å gråte....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Er hun alene? Altså, uten mann? Kan godt hende barnet plages med ett eller annet. Det tar på mor, hun blir sliten og frustrert, og tramper i gulvet. Det hjelper ikke, selvfølgelig, å bli irritert, men hun blir det likevel. Dette går ut over babyen og sønnen. Synd, men sant. Er du alene, eller har du en mann? Hvis du ønsker å hjelpe kan din mann passe deres barn og du kan gå en tur med hennes baby. Eller du kan invitere babyen ned til dere. Tror nok også det er store forandringer ved å bli storebror som gjør at han reagerer. Og hvis hun er sliten så klarer hun ikke å ta tak i det på et fornuftig vis... Jeg tror at dersom du ønsker å hjelpe, så er avlastning det beste. Er du så bekymret at du tror det kan være omsorgsvikt, så melder du din bekymring til bv..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Tramping i gulvet kan være ubeivst fra morens side, og trenger ikke være iritasjon Merker selv at jeg tramper mer enn jeg går, når jeg skal bort til jenta vår, hun sliter med mye magesmerte ol (muligens kumelk alergi) og jeg har det med å "trampe" når jeg går fortere frem for å ta henne til meg, tror også det ligger i holdet på meg å lage lyd, så jenta hører at jeg kommer Kanskje naboen din rett og slett er utslitt, har du mulighet, så prat med henne, og om mulig tilby deg å hjelpe henne med litt avlasting, som å ta med hennes datter ut for å leke eller lignende, så hun får litt tid med bare sønnen. Sønnens utbrudd mot ditt barn kan minne om sjalusi. BV kan hjelpe henne med avlastning og annet, så du kan eventuelt sende inn beskymrings meld, så kan de hjelpe henne/barna etter hva forholdene tilsier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå