multitasking Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Litt i beit om hva vi skal velge. Noen meninger? Aldri vært i london før selv.
Blabb00 Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Trille.. Hadde dødd om jeg skulle bært en 3åring i bæremeis.. Og vertfall i " byen"..
Gjest yrild Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Jeg hadde jeg tatt med trillen. Bæremeis er alt for tungt for meg å bære, muligens kunne det gått med Mei tei, men storby gjør ofte at de små blir slitne og da hadde jeg vært glad for å ha maclaren ved min side :-)
respektatauten Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 trille! uten tvil TRILLE! fordi: -da kan den lille veksle på å gå/hvile beina og blir kanskje litt mindre utolmodig - den lille kan sove mer behagelig om han blir sliten(noe de fort blir av alle inntrykkene!) -dere blir mer enn slitne nok i bena selv av å gå om dere ikke skal bære en treåring i tillegg -dere kan bruke vogna som avlastning til baggasje/handleposer osv jeg ser absolutt flere fordeler med trille enn bæremeis!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Det du må huske på med trille, er at det er MANGE trapper når man tar tuben i London. Det er få stasjoner som er tilpasset rullestol/vogn, og tubevognene er ofte stappfulle. Jeg ville passet på å bo et sted så man ikke behøver å bruke så mye offentlig transport, og da er jo trille greit. Eller dere kan gå kortere avstander så kan barnet gå selv. Det er som regel masse mennesker og trafikk midt i sentrum, så der ville jeg hatt med trille/bæremeis, eller det kan bli vanskelig for den lille. Gå heller litt utenfor sentrum, Hyde Park er kjempefint, eller King's Road i South Kensington hvis dere skal shoppe. Ikke dra på menneskemagneter som markedet i Notting Hill på en lørdag f.eks.
To tette og ei badehette Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Hadde Maclaren XLR da jeg bodde i New York. Det er ikke noe problem å få den opp og ned trapper. Eller noen andre steder for den saks skyld. Jeg ville valgt vogna. Uten tvil
Scarlette Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 det er alltid mye gåing, og jeg tror kanskje foreldre vil bli sliten til slutt selv med å ha bæremeis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå