Gå til innhold

Noen her med 3 tette barn? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ender opp med 3 barn på 4 år. Jeg er overveldet! Noen som har noen erfaring og dele med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men er veldig klar for å høre synspunkter, for vi får 3 barn på under 3,5 år :)

Skrevet

Vår eldste var såvidt fylt 4 da minsten ble født. Var hektisk en stund, men synes det har gått overraskende fint:) Idag er minste snart tre og nå er det ingen problem:)

Skrevet

Jeg fikk 3 på 3 år:)

Hektiske dager var og er det absolutt. Men det gikk mye bedre enn forventet egentlig:)

Tips herfra er:

*(litt) bhg-plass på de største, så du får hvilt deg litt på dagtid

*tvillingvogn med ståbrett

*være strukturert og ha rutiner

*mei-tai og ha minsten på ryggen! da kan du bære lenger og så får du gjort mer med fronten fri:)

Jeg vil anbefale dette på det sterkeste, da jeg ser svært få ulemper med 3 tette i det lange løp:)

Lykke til, og husk å nyt det! :)

Skrevet

Vi fikk 3 barn på 4,5 år. Det var veldig slitsomt første året med nr 3, men så gikk det seg til. Her fikk vi enda en til etter det da, ca 2 år etter nr 3, men det går greit det også. Men man bør absolutt være to voksne som tar like mye ansvar for barn og hus, eller kan du risikere å bli utslitt.

Skrevet

3 barn på 3,5 år her.. Har gått så greit! Vi har full barnehageplass til de to største, og de har vært hjemme med oss når jeg har hatt overskudd til å ta meg av 3 små, stort sett 1-2 dager i uken.

De store har mye glede av hverandre, og leker fint sammen! Det er til veldig god hjelp. Husarbeid har jeg gjort mye av med minsten på ryggen i meitai:)

Det er travelt, men veldig stas!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...