Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Lys lilla kjole....lys brune sko. Hudfarget eller lys brun?? Håpløs på dette
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Hudfarget ikke shiny! Brune sko og strømper blir for mye:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 tenkte å si svart... men, til brune sko.. hm.. nei, jeg er nok like håpløs. Bruker alltid bare svarte strømper jeg, men så har jeg bare svarte sko også da ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Synes ikke svarte sko passet til denne kjolen. Tenker jeg tar hudfarget..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Hudfarget strømpebukse er no-no!! Enten bruker man svart, eller så går man uten. Hudfarget er for oldemødre! Så enten dropper du strømpebukse, eller så går du med svarte sko:)
Dyne&Pute Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Hadde tatt en som var hudfarget. Men en som var semi glossy, ikke helt glossy Den som er helt matt, synes jeg er veldig damete:) så mellom glans hadde jeg tatt;) Mange fine varianter på Lindex. Både med og uten hold in
Dyne&Pute Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Hudfarget, matt er oldemor.. Men ikke den som har litt glans )
L-8 Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Hæ? Når ble hudfargede strømper for oldemødre? Er jo ikke sånne tykke, orange-brune, men naturlig farge i lav denier. Helt fint det vel! Enig i at uten er best, men må man ha strømper er det helt kurant! Det styggeste som finnes er tynne, sorte nylonstrømper. Helt sorte er helt ok, men de som er sånn gjennomsiktige, så det ser ut som om man har grå ben, DET er noe for oldemødre det!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 Hudfarget, matt er oldemor.. Men ikke den som har litt glans ) Nei, tenkte også på litt glans. Sort er uaktuelt. Folk som på død og liv skal ha svart uansett skjønner jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #11 Skrevet 3. mai 2012 Med glans ser beina større ut.. Matt er faktisk det hotteste nå om dagen, for det bruker Kate Middelton og hun er et moteikon har jeg lest:)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 3. mai 2012 #13 Skrevet 3. mai 2012 Ikke la mote sine matte de er bestemor, men Pierre Robert sine semi shiny er fine, hudfarget er slettes ikke no no med mindre det er 30+ midt på sommeren:)
Gjest peacock Skrevet 3. mai 2012 #14 Skrevet 3. mai 2012 Ikke sort til brune sko! Tror også hudfarget blir penest. Prøv å finne noen som matcher hudfargen din, ser idiotisk ut med solbrun om du ellers er blek og omvendt... Semishiny er fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå