Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg skal ha både permisjon og ta generell studie kompetanse samtidig. Være hjemme på dagtid og gå skole på kveldstid. Skoledagene er bare 4 dager i uken og varer 2-4 timer. Men det er mye hjemme skole arbeid. Noen som har gjort dette før og vil fortelle meg litt? Er det veldig slitsomt?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Babyen er forresten 3-4 mnd når jeg begynner på skolen. hi
Gjest peacock Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 (endret) Er det et fulltidsstudie du skal ta? Og har du mulighet til å få avlastning hjemme? Jeg har bare studert på høyskole. Fikk barn i september og har så langt bare klart å ta en eksamen (10 studiepoeng før jul). Nå har jeg droppet tanken om å ta fler eksamener i år, for jeg synes det er synd for gutten min at jeg skal bruke masse tid på lesing. Har jo kun denne ene sjansen til å kose meg med ham full tid! Kan forøvrig opplyse at jeg har studert mer enn fulltid og jobbet 50% tidligere, så det er ikke fordi jeg ikke greier å strukturere tiden min og jobbe effektivt... HI, om det er viktig for deg å bli ferdig med studiene synes jeg du skal teste og se om det går, men om du har muligheten for det vil jeg hellere anbefale deg å nyte babytiden :-) Kommer til å kreve mye av mannen din om du skal være borte eller lese al den tid han er hjemme, så under alle omstendigheter må du drøfte det med han. Forholdet blir i forveien prøvd ganske hardt med en baby i hus, så hvis dere tar bort alt av kjærestetid på kveldene kan det bli ekstra tøft, og det må dere ha snakket om på forhånd. En baby er en stor oppgave, for min del har det vært nærmest altoppslukende (og kjempefint!). Lykke til! Endret 3. mai 2012 av peacock
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Hadde prøvd jeg, kan alltids melde deg av fag vist du synes det blir for mye. Men du kan jo ta fag som privatist ? Da slipper du undervisning?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Takker for svar Jeg er jo hjemme med babyen hele dagen, er jo bare noen timer jeg er på skolen 4 dager i uken. Jeg må nok ha undervisning pga jeg har adhd. Men fungerer fint med medisin, jeg må bare ha det litt inn med t skje det jeg kommer til og slite med er matte. Vet jeg kan dele opp dagene, men jeg vil bli ferdig på ett år ... hi
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Generell studiekompetanse på 1 år er helt ok. Kjenner flere som har gjort det via voksenopplæring på kveldstid, og det var ikke all verden. Kjenner også folk som studerer fulltid under permisjonen. Kjør på!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Tusen takk! Akkurat sånne svar jeg trenger HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå