Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Imorgen skal vi fylle huset, så lurte på om noen har forslag til aktiviteter og leker som gjerne tar litt tid? Er 13 barn tilsammen, og vi kan ikke være ute da det har begynt å snø og jeg ikke har gitt beskjed om å ta med klær. Er kun jenter på 8/9 år!
Popelko Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Fiske godteriposer, skattejakt, stolleken.. Tja, var det jeg kom på i farta
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Hva med smakeleken eller danseleken? Eller knyt en blyant i en tråd rundt livet dems og prøv å treffe en flaske. Prøv å spise et halvt eple som ligger i en bolle med vann (husk å bytte vann for hver ny deltager isåfall)... VI hadde 16 jenter + bursdagsbarnet og lillebroren her på tirsdag, og jeg hadde laget natursti ute. Siden dere skal være inne ville jeg laget en quiz. Vi hadde plukket ut duplolego i 6 forskjellige farger (3 av hver), og lot alle trekke en kloss hver. De som fikk lik farge på klossen var på samme lag. Jeg hadde laget litt for enkle spørsmål merket jeg. Du kan med fordel lage spørsmål som ikke alle klarer:) Jeg kjøpte premier på europris, og laget diplom til alle som jeg hadde printet ut på forhånd på litt tykke ark. Hva med å lage adjektivfortelling?
Anquor Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Halen på grisen Disco dans, og så må alle stå stille når musikken skrus av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå