Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Saken er den at jeg vurderer fortsatt å ta en utdannelse (Min. ett år i Oslo) fom Januar. Betalt utdannelse, dersom jeg kommer inn. Har et barn. Lurer på om dere alenemødre klarer å leie bolig i Oslo, går det rundt eller?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 man klarer jo det. avhenger jo bare av levestandar man ønsker også da. men er billigere om du er villig til å pendle i 30 min f.eks. da kan man leve bedre også. større leuilighet også..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Får man spørre hvilken utdanelse som er betalt? Lykke til fra en alenemor.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Om du har en betalt utdannelse så har du vel også betalt husleie? Eller? Beklager min uvitenhet, men jeg ser flere som dekker husleie og
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Det er innenfor kriminalomsorg, altså fengselsbetjent Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Det er innenfor kriminalomsorg, altså fengselsbetjent Hilsen HI Har du noe nettverk i Oslo? Hvordan tenker du å løse dette med turnusjobbing?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Har noe familie der ja, en søster. + Noe familie utfor Oslo. Må vel isåfall hyre inn en barnevakt jeg stoler på da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå