På vei igjen <3 Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg er ikke prøver, men har følt meg litt rar i det siste. Har rotet litt med p-pillene, så jeg har nok ikke vært helt sikker. Denne helgen glemte jeg å hente ut ny resept, fikk hentet i går. Men jeg har ikke tatt pille siden søndag. Har følt meg litt rar, så jeg tok en test i dag. Jeg vil si at den viste svaaakt positiv, men jeg ble så usikker at jeg kjøpte en til. Den siste var av den digitale typen, og viste ikke gravid. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.. Noen kløppere her som kan hjelpe meg?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Det er nok ikke så mye annet å gjøre enn å vente til i morgen og ta en ny test da:) Lykke til!!
tre håpefulle Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Signerer over her.. Ny test i morgen. Men svakt positiv er som regel positivt da... Noen tester er mer sensitive enn andre..
På vei igjen <3 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2012 Okei. Får smøre meg med tålmodighet, da... Var clearblue begge to. Men siden jeg bruker cerazette, så har jeg ikke mensen. Har ikke peiling på når dette evt kan ha skjedd.. Ja, ja. Vi får se i morgen, da. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå