Gå til innhold

Dere som har fått gutter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvor mye sex hadde dere den mnd dere ble gravid?

Jeg har inntrykk av at de som er guttemammaer har sex minst annenhver dag, og jentemammaene bare en gang innimellom. Og det kan stemme med det jeg har lest om "how to make a boy/girl", så tenkte å se om det stemmer her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, dummeste jeg har hørt. Har en av hver og begge ble til på samme måte, vi hadde sex annenhver dag rundt el tider :)

Skrevet

for å si d slik. vi hadde lite sex. gutten vart til med at jeg måtte ri for at han skulle komme(prestasjonsangst) og jeg måtte ta pergotime og ovitrell for å ha eggløsning. så vi hadde liksom bare sex da vi "måtte". men en sjønn gutt har vi :) denne gangen aner jeg ikke kjønne enda. men mannen hadde prestasjonsangst denne gangen også.

Skrevet

hos meg var det omvendt. kun en runde som ga jente og mange runder når det ble gutt

Skrevet

Dummeste jeg har hørt å.. hehe.. Vi har jente. og hadde sex annenhver dag. Noen ganger flere ganger om dagen.

Det at man får jente eller gutt avgjør når man har eggløsning. Guttecellene svømmer raskest, men dør fortest. jentene svømmer tregere men overlever mye lenger ved egget.

Skrevet

12.29, excuse me??

Skrevet

Det stemmer ikke alltid, nei. Men det kan godt hende at dette øker sjansen for det ene eller det andre kjønnet??

Førstemann var ikke planlagt, og da var vi nyforelsket og unge på ferie;) (dvs at vi hadde sex minst daglig! hehe..). Det ble ei jente=)

Men nummer to prøvde vi leeeenge før jeg ble gravid. Hadde vel sex tre ganger den prøveperioden eller noe sånt. Men mulig vi traff el ganske bra da..? Det ble en gutt.

Med tredjemann hadde brukte vi kondom hver gang, før vi plutselig bestemte oss for å prøve. Hadde sex én gang uten kondom, og da satt han gitt;) Gutt igjen.

Skrevet

hadde like mye sex før vi ble gravide med gutten som med jenta vår.

tror ikke det har noe å si. hadde hvertfall ikke her.

Skrevet

12.29, excuse me??

vist det var da vi "måtte" det vart reagert på, så har vi hatt prøving over flere år før jeg vart utreda med at jeg ikke hadde el. og slike ting tærer mye på sexlivet.og vertfall da at vi får beskjed at nå må dere ha sex vist dere vil ha barn. for ved ovitrelle så får en el innen 48 timer. vi prøvde jo. men mannen kom ikke på komando.
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

...hvor mye sex hadde dere den mnd dere ble gravid?

Jeg har inntrykk av at de som er guttemammaer har sex minst annenhver dag, og jentemammaene bare en gang innimellom. Og det kan stemme med det jeg har lest om "how to make a boy/girl", så tenkte å se om det stemmer her inne?

Da jeg ble gravid med gutten hadde vi sex to ganger etter endt mens og til positiv test, ikke rundt el i det heletatt da vi tengte å unngå feb. barn ;) med jenta var det et uhell med prevensjon ;)

Skrevet

Har en gutt og en jente. Sex kun EN gang i eggløsningsperioden.

Under eggløsning når jeg ble gravid med gutt.

2 dager før eggløsning når jeg ble gravid med jente.

Skrevet

Dummeste jeg har hørt å.. hehe.. Vi har jente. og hadde sex annenhver dag. Noen ganger flere ganger om dagen.

Det at man får jente eller gutt avgjør når man har eggløsning. Guttecellene svømmer raskest, men dør fortest. jentene svømmer tregere men overlever mye lenger ved egget.

Det er ikke akkurat vitenskapelig dokumentert, så skjønner folk synes det er teit ;)

Men som du sier, det er det jeg har hørt også, at guttecellene svømmer raskt og dør raskt (og overlever kortere i pungen), mens jentene er treige og seiglivet (både før utløsning i pungen og etter de har startet å svømme). Er derfor jeg tenkte at dem som har sex mye kan få gutt, da vil det nesten alltid være raske gutteceller til å trenge inn til eggcellen, i motsetning til dem som har sex 2 dager før eggløsning og har en seiglivet jentecelle som har overlevd "lenge" og kommer frem til eggcellen. Samtidig med at dem som har sex oftere (med denne tankegangen) har mange friske gutteceller i sædet sitt, mens de som har sex skjeldnere har mistet mange av guttecellene fordi de ikke har overlevd i pungen mens jentecellene er der enda. Er ikke noe jeg finner opp her og nå altså, men det er det jeg husker etter å ha lest litt om det på internett.

Personlig for oss kan det stemme bra, for hadde kun sex 2 ganger den mnd jeg ble gravid med jente. Og de få som har fortalt meg om sexlivet sitt tolker jeg slik at det kan stemme også faktisk :P Men er jo 50/50 sjans uansett da hehe ;)

Men ser ikke ut her til at teorien "min" hadde noe særlig hold...

HI

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Vi hadde sex ca 5 ganger i uka... Sånn ca.. Og vi har 2 av hver..

Skrevet

2 gutter, sex 1 gang under eggløsningsperiodene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...