Gå til innhold

Ok med venninners gamle ekstyper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som flere ganger har blitt sammen med mine og andres venninners ekstyper. Ikke sånn rett etter bruddet, men kanskje et år etterpå. Synes det er litt rart å se gamle ekstyper sammen med venninna mi, og vet det er flere som reagerer. De siste 4 kjærestene hennes har alle være ekstyper av ulike venninner. Enda rarere er det at etter det blir slutt med kjæresten, kommer hun gjerne til den venninna som var hans eks og vil klage på hans dårlige sider sammens... Hva synes dere om dette? Er det rart eller er det vi som bare er hårsåre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, litt sært. Hvorfor trakter hun kun etter andres left-overs? :-P

Litt annenrangs synes jeg.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Synes prinsippet om "ikke-rør" på eksene til venninner tilhører fjortisalderen. Når man har dumpet noen fordi han ikke var god nok, kan man ikke legge ned veto på at andre ikke skal prøve seg. Er det slutt, så er det det. Men å klage til venninna på at deres nå felles eks er drittsekk, er barnslig. :D

Skrevet

Det er en uskreven regel spør du meg..!

Skrevet

Om du kommer fra ei lita bygd med 200 innbyggere og det er bare 10-12 menn i riktig aldersgruppe er det jo vanskelig å unngå om man skal ha den ene kjæresten etter den andre. "De fire siste kjærestene..."? Hvor gammel er hun da, og hvor mange kjærester har hun hatt?

Er vel ikke vanlig å bytte kjæreste støtt og stadig, og det er heller ikke vanlig å ta eksene til venninner...

Gjest Miryks
Skrevet

Er dere 15 år, eller?

Jeg kunne vel ikke brydd meg mindre om at venninna mi ble sammen med min eks. De har det supert sammen, selv om jeg og eksen ikke digger hverandre.

Hvorfor ikke unne andre litt lykke også, selv om det er med en dere har vært med?

Er dere redd eksen skal fortelle nykjæresten om dine skavanker?

Skrevet

Det er en uskreven regel spør du meg..!

Ja, på videregående. Jeg bor i liten bygd selv og har hatt flørt med et par-tre stk som endte opp i forhold med jenter jeg kjenner godt. Skulle jeg lagd ned forbud til hele bygda om å bli sammen med de få jeg rotet med, når det egentlig ikke er så mye menn å ta av her?

Skrevet

Nå bor ikke jeg i ei lita bygd. Men sikkert anderledes der:P

å jeg tenker på x'er som en du har vært sammen med i flere år. IKKE noen man kun har rotet med.....

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

For min del er det et litt tveegget sverd. Jeg har stort sett vært i vonde brudd, og det er mye vonde og såre følelser mellom meg og mine ekser. Det er det eneste som kunne ha blitt et problem for meg. Men om ei av mine venninner ønsker å bli sammen med min eks, så for all del, bare ikke forvent å se så mye til meg i starten da jeg sikkert trenger litt tid til å fordøye det.

Og hvis han vil komme med teite historier om meg, vær så god. Jeg har skyts tilbake ;)

Skrevet

Vi bor i en storby, så det er vel nok av menn å ta av. Vi er alle 22-25 år og det er litt forskjellig hvor seriøst de forholdene har vært. Alt fra lite seriøst til veldig seriøst (3-4mnd til 3,5 år med barn i bildet). Og hun venninna mi er sammen med de kun i en kort periode, sånn ca 2-3 mnd. Unner henne all lykke, men synes det begynner å bli litt vel mye når hun er sammen med en eks etter en annen...

HI.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Hvis hun går bevisst etter venninnenes ekser så er det litt rart synes jeg. Men det er klart at man styrer ikke hvem man faller for, og når mannen er ledig på markedet så bør det jo være greit nok. Men kun for en bruk og kast-periode på et par mnd så er det unødvendig, da kan hun heller se seg om etter en mann å holde på, eller tulle med andre som ikke er tidligere venninners kjærester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...