Gå til innhold

Liv i magehuset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begge deler <3 Kommer an på hvor aktiv han er og hvordan han ligger... :-D Enkelte ganger er det så vidt jeg kjenner han beveger seg på innsiden, andre ganger er det ordentlige spark.. Koooslig ja :-D

Er 24+3 i dag :-)

her har det vært full action siden uke 15... det blir bare kraftigere og kraftigere spark :) Noen ganger så virker det nesten som om hun ommøblerer inni der :P andre ganger er det så heftig at jeg blir kvalm en liten stund også :P men det er jo bare positivt :)

Er 27 + 1 i dag :)

her har det vært full action siden uke 15... det blir bare kraftigere og kraftigere spark :) Noen ganger så virker det nesten som om hun ommøblerer inni der :P andre ganger er det så heftig at jeg blir kvalm en liten stund også :P men det er jo bare positivt :)

Akkurat sånn er min baby også. Ser på magen min når ryggen til babyen skifter plass. Veldig aktiv og akkurat like langt på vei :-)))

Akkurat sånn er min baby også. Ser på magen min når ryggen til babyen skifter plass. Veldig aktiv og akkurat like langt på vei :-)))

Samme her. Begynner å bli litt slitsomt... Var ikke slik i forrige svangerskap. Er 27+4.

Samme her. Begynner å bli litt slitsomt... Var ikke slik i forrige svangerskap. Er 27+4.

var ikke sånn første gang hos meg heller :P Lurer på hvordan hun er når hun kommer ut... førstemann var ganske rolig inne i magen men nå som snart to-åring er han jo helt propell :)

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...