Gå til innhold

Liv i magehuset


feelunique

Anbefalte innlegg

Hvor mye liv kjenner dere?

Kjenner dere små bult, eller kraftige tydelige spark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge deler <3 Kommer an på hvor aktiv han er og hvordan han ligger... :-D Enkelte ganger er det så vidt jeg kjenner han beveger seg på innsiden, andre ganger er det ordentlige spark.. Koooslig ja :-D

Er 24+3 i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det vært full action siden uke 15... det blir bare kraftigere og kraftigere spark :) Noen ganger så virker det nesten som om hun ommøblerer inni der :P andre ganger er det så heftig at jeg blir kvalm en liten stund også :P men det er jo bare positivt :)

 

Er 27 + 1 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det vært full action siden uke 15... det blir bare kraftigere og kraftigere spark :) Noen ganger så virker det nesten som om hun ommøblerer inni der :P andre ganger er det så heftig at jeg blir kvalm en liten stund også :P men det er jo bare positivt :)

 

Er 27 + 1 i dag :)

 

Akkurat sånn er min baby også. Ser på magen min når ryggen til babyen skifter plass. Veldig aktiv og akkurat like langt på vei :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det vært full action siden uke 15... det blir bare kraftigere og kraftigere spark :) Noen ganger så virker det nesten som om hun ommøblerer inni der :P andre ganger er det så heftig at jeg blir kvalm en liten stund også :P men det er jo bare positivt :)

 

Er 27 + 1 i dag :)

 

Akkurat sånn er min baby også. Ser på magen min når ryggen til babyen skifter plass. Veldig aktiv og akkurat like langt på vei :-)))

Samme her. Begynner å bli litt slitsomt... Var ikke slik i forrige svangerskap. Er 27+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det vært full action siden uke 15... det blir bare kraftigere og kraftigere spark :) Noen ganger så virker det nesten som om hun ommøblerer inni der :P andre ganger er det så heftig at jeg blir kvalm en liten stund også :P men det er jo bare positivt :)

 

Er 27 + 1 i dag :)

 

Akkurat sånn er min baby også. Ser på magen min når ryggen til babyen skifter plass. Veldig aktiv og akkurat like langt på vei :-)))

Samme her. Begynner å bli litt slitsomt... Var ikke slik i forrige svangerskap. Er 27+4.

 

var ikke sånn første gang hos meg heller :P Lurer på hvordan hun er når hun kommer ut... førstemann var ganske rolig inne i magen men nå som snart to-åring er han jo helt propell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg nyter alle bevegelsene der inne. Han har ganske kraftige spark som er ganske så tydelige fra utsiden :)

Er 26+0 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Meget livlig inni magen til enkelte tider på døgnet. Rolig når mor er på jobb,inntil lunch.... sprarkene er begynt og komme høgt oppi magen. Merrker minsten har hikke til tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er prinsessaveldig aktiv :D Kjenner spark og ser de på utsiden :D Det er så koselig å kjenne på :D Er 29+1 i dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...