Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fått en liten utfordring men en stor lykke, og jeg lurer på om det er noen av dere som har det den samme.

Jeg bor sammen med verdes fineste mann og 4 jenter (jeg har 2 og han har 2 fra tidligere forhold) Jentene har utrolig fin kjemi sammen så de fungerer som bestevenner :) så vi er utrolig heldige.

Vi bestemmte oss da vi kom sammen at vi ikke skulle ha flere .Men slik ble det da ikke . Jeg har gått på p-piller men ifølge legen har de "sviktet" litt etter en stygg infeksjon jeg hadde og dermed måtte ta "hestekur" men antibiotika.

For meg er abort uaktuellt til min manns store fortvilelse :( han sier vi har nok barn ;) og det er jeg jo helt enig i men nå er jeg gravid og da må vi løs det etter beste evne .Jeg var hos legen på mandag fikk bekreftet min graviditet satt meg ned å pratet med min mann og fortalte at jeg kom til å bære fram dette barnet med eller uten han og at mitt størst ønske var at han var med. Han sa at han aldri ville ha valgt meg og mine barn vekk fordi jeg var gravid,men at han trenger litt tid å tilpasse seg den nye situasjonen.Han oppfører og behandler meg med respekt ,men han har trekkt seg godt unna når det gjelder fysisk kontakt ,og vil ikke dele sine tanker med meg.

Er det noen her med samme erfaring men mannen ?

Er det noen med sammme erfaring med 2 barn vær og et felles ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring ifm dette, men ville bare ønske deg lykke til :)

Dette vil gå bra, og din mann vil nok venne seg til tanken! ;)

Satse på at det er en gutt som kommer ellers så får jo stakkaren ikke tid på badet når jentene nærmer seg tenårene ;) He he!

Husker min stefar..

Har ingen barn og flyttet inn hos oss. Vi var da altså fire jenter tilsammen under samme tak. Han sa livet ble helomvendt men jeg vet han er kjempeglad for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...