Gå til innhold

Var dette stygt sagt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

E kollega er alltid i siste liten. Vi har byttet på å kjøre sammen. Og det ender med at hun alltid blir forsinket.

Så i dag kom hun heseblesende ut etter at jeg hadde ventet i 10 minutter og beklaget seg.

Da sa jeg at dette var jeg vant til og jeg visste hun hun ville komme for seint.

Var det unødvendig?

Tror hun ble temmelig fornærma :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes godt man kan si fra til mennesker som bruker av andres til på denne måten.

Alle kan bli forsinket en gang av og til, men de som har det som vane og bli forsinket har null respekt for andres tid og kan godt bli minnet på det av og til.

Skrevet

Nei, synes ikke det var stygt sagt. Hater folk som kommer for seint!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Du kan jo foreslå at dere begynner å møtes et kvarter tidligere, siden hun alltid er ca så mye for sen :)

Jeg tror det var greit du sa fra, jeg hadde nok blitt fryktelig irritert etterhvert.

Skrevet

Det er vel mer respektløst av henne å alltid komme for sent?

Skrevet

Neida, det var langt ifra stygt, heller nødvendig.

Men hvis hun alltid er 10 minutter for sen og det gjør ting vanskelig for deg hadde jeg kjørt på avtalt tidspunkt et par ganger.

å vente litt en og annen gang er greit, men hver gang hadde jeg ikke orket.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Selvfølgelig var det ikke frekt. Om man ikke sier i fra vil det aldri bli bedre, kanskje hun kan gå litt inni seg selv etter dette :)

Skrevet

Nja, jeg hadde vel ikke sagt det på den måten. Ville heller sagt ved en annen anledning at om du blir forsinket flere ganger fordi hun ikke er tidsnok så kunne vi ikke kjøre sammen mer.

Jeg er et "helst-15-minutter-før"- menneske og er gift med en "jeg-driter-i-andres-tid-bare-de-tar-hensyn-til-min"- person. Er et mareritt, så når vi er invitert til noen sier jeg alltid et tidspunkt 15-20 minutter før avtalt tid. Likevel blir vi ofte for sein.

Skulle ønske noen andre enn meg satte han litt på plass ;)

Skrevet

Da får hun heller kjøre selv hvis det er hver gang hun er for sen. Eller du kan sove 10 min lengre, og innstille deg på at hun er for sen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...