Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Gutten på 11 mnd satt på gulvet å lekte med noe smått. Innså at det var en liten klump med inntørket kattebæsj. Fysj! Vasker og vasker hendene. Aner ikke hva mer jeg kan gjøre. Er det idioti å ha på anti-bac på en så liten tass? Tok på han votter nå, i påvente av å finne ut om det er mer jeg kan gjøre. Aner virkelig ikke hvordan den lille klumpen lå der i teppet, men det gjorde den altså. Skulle jeg ha gjort noe i tilfellle han rakk å ta en tjafs?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 he he... klart du kan vaske han med antibac hvis dette gjør deg så hysterisk... Skjønner at det var ekkelt.. for all del, men livet går videre? ;-)
Gjest sug lut Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Ikke verre enn en standard sandkasse-opplevelse. I verste fall får han toxoplasmosesmitte, hvilket stort sett ikke gir symptomer. Gjort er gjort og spist er eventuelt spist.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Hehe, ungen kommer til å finne kattebæsj i diverse sandkasser i mange år fremover, de dør ikke at det heldigvis Vask han med lunkent vann og såpe, gi han noe å drikke og glem det hele. Ikke noe å ta på vei for, selv om det er ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Ha,ha! Takk for at dere fikk en hysterisk sjel ned på jorda igjen! Mistet nok litt hodet og realitetsoppfatningen noen minutter. Glemte hvor mye *dritt* de små faktisk har tilgang på. Bare så heslig å se han leke med katteklumpen. Fikk helt frysninger, og syntes det var kjempe ekkelt. Hadde jo akkurat støvsugd også.....ja,ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå