Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Vurderer å kjøpe en, men så lurer jeg på en del ting. Hvis jeg skal laste ned aviser, bøker, etc, hvordan betaler man for dette? Og hvordan betaler man for bruk av 3G nett når man ikke har trådløst i nærheten? Jeg mener å ha hørt at man kan bruke mobilabbonnementet, men det er arbeidsgiveren min som betaler telefonen min så det er ikke aktuelt å bruke det abbonnementet til slikt. Hjelp, jeg er helt grønn!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 hvis du skal laste ned apper som koster noe blir det trekt av kortet du har registrert. Du må ha et simkort for å bruke 3G. Det tegner du et dataabonnement. Du bør ha inkl. datatrafikk på det. 3G kan du slå av og på, etter hva du har bruk for. Du betaler ingenting om 3G står på, dersom du ikke laster opp eller ned noe.
Rivjernet Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Da må du enten opprette et nytt abo eller ikke bruke 3G-nettet... Du kan jo seff logge deg på nett rundt omkring, samme som med en bærbar pc/Mac .... Du betaler for aviser,musikk,apper osv med en Apple-id (iTunes -konto)
Hybelkanina Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Så fint at jeg har dere!! Jeg har en ituneskonto fra før, som trekkes direkte fra visakortet mitt, så da funker det på samme måte da!? Så lurt! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå