Gå til innhold

hvordan uke er dere i


oktoberspiret

Anbefalte innlegg

er i uke 14+4 i dag vært på en ul 23 April å skal på ul 29 Mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan vel egentlig melde meg inn i oktoberklubben. er 14+3 i dag og termin den 1.november. fødte 2 uker før termin med sønnen. så håper det blir slutten av oktober denne gangen :)

har vært på 2 tidlige ul-er pga blødning. men alt vel med spiren :) har ordinær ul den 5 juni. litt lenge å vente. men men.

tror faktisk jeg kjenner noen bittesmå spark også :) virker vertfall veldig kjent fra forje gang :) og de kommer etter å ha drikke søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17+3 nå, men har ikke ordinær UL før 8 juni :/ Alt for lenge å vente spør du meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17+3 nå, men har ikke ordinær UL før 8 juni :/ Alt for lenge å vente spør du meg :P

d var da veldi lenge til. skal jo ha ul mellom 17 og 19 uker for å få best resultat.men de vet vel hva de gjør. må ha godt tolmodighet du da :) Endret av romheg♥ mammas skatt♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+5 nu. ordinær UL førsta 4 juni, er kjempespent men syntes d enda e så lenge til, til tross før at dagen går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -ia-

Er 18+1 i dag. :) Synes ikke det er lenge siden jeg satt å telte dager til jeg hadde passert 12 uker... Ultralyd om en uke. Er veldig spent siden det er min første. Håper jeg snart kjenner livstegn fra den lille der inne i magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så 16+6 og har fremdeles ikke fått noe time til ordinær ul. Men fikk beskjed fra jordmor vis jeg ikke fikk vite en time før neste fredag så skulle jeg si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så 16+6 og har fremdeles ikke fått noe time til ordinær ul. Men fikk beskjed fra jordmor vis jeg ikke fikk vite en time før neste fredag så skulle jeg si ifra :)

du kan ringe på sykehuset henvisninga er sendt å høre hvor d blir av timen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dag 17+0 (så starter altså på attende uke ) ul 22 mai, syns det var lenge til men har hatt 2 ul privat allerede så føler meg trygg, så er det bare å håpe at de er like dyktige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+1 i dag. Termin 3. Oktober. Har allerede vert på to UL, og har ordinær den 10. Mai.

 

Blir stas å se krabaten igjen. Her er det full aktivitet i magen med spark til alle døgnets tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shanti ♥

17+6 her, allerede vært på 3 tidlige UL (joda, litt overstadig engstelig og nysgjerrig ;)..), ordinær UL 11.mai, om 6 dager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+6 i dag og skal på UL 1 juni! Vi valgte privat UL i uke 12 grunnet en tidligere MA, der var det mye sprell og sprett :)

Termin er 30 oktober, men jeg håper det skjer litt før da mannen og jeg er begge veldig høye og jeg ser for meg dette kan bli en stor unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...