Gå til innhold

Bli satt igang pga bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe mulighet for og bli satt igang pga bekkenløsning?

Jeg har så vondt nå og fungerer ikke normalt.

Jeg sover ikke, spiser ikke, jeg gjør ingenting. Uansett om jeg ligger, står eller går så er det vondt.

3 uker til termin. Mener ikke at jeg skal bli satt igang i morgen.! Men og få vite at på termin datoen så er det over. Det hadde gitt meg mye motivasjon til og hvertfall prøve og komme meg gjennom dagene. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har ei venninne som ble satt igang pga bekken/rygg, da hadde hun det så ille at hun ikke kom seg opp av senga, ikke ved hjelp engang, mannen tilkalte ambulanse, de fikk lirket henne over på en båre og fraktet henne til sykehuset, var ene og alene bekkenløsning som var skyld, da var det 9 dager til termin, og de tok avgjørelsen om å få ut ungen, så presset mot bekkenet skulle opphøre, hun fikk ks 2 dager etter, da hadde de gitt henne smerte lindring så hun fikk hvile ut litt før ungen kom til.

Skrevet

Du må være nærmest invalid for å bli satt i gang pga bekkenløsning. Jeg har hatt bekkenløsning med begge mine og nå siste gang så gjorde jeg absolutt ingenting de siste 6 ukene, klarte ikke. Hvis du har badekar, så anbefaler jeg deg å bruke det flittig for det lindrer godt, ihvertfall for en liten stund :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...