Gå til innhold

hva er det verste du har gjort mot en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvorfor gjorde du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortalte kona hans at han var utro.

Hvorfor: Han drev med dobbelt spill, lurte oss begge to. I 4 mnd trodde jeg at jeg hadde funnet en mann jeg hadde en fremtid med, men han viste seg å lyve godt, gift som han var. Fortalte kona hans om forholdet, før de eventuelt fikk barn.

Skrevet

Leste meldingene hans i smug. Samt logga meg inn på hans Facebook uten tillatelse. Gjorde det fordi jeg hadde mistanke om at han skjulte noe for meg. Det gjorde han så til de grader.

Skrevet

Fortalte kona hans at han var utro.

Hvorfor: Han drev med dobbelt spill, lurte oss begge to. I 4 mnd trodde jeg at jeg hadde funnet en mann jeg hadde en fremtid med, men han viste seg å lyve godt, gift som han var. Fortalte kona hans om forholdet, før de eventuelt fikk barn.

BRA!! :-D

Skrevet

Sikkert masse, men det jeg kom på nå sånn i farten var min første skikkelige kjæreste. Han var vanvittig forelsket i meg, jeg litt mindre i han, så jeg hadde planer om å gjøre det slutt, men ville vente til etter jeg hadde vært i syden så jeg kunne kjøpe noe til han, som en slags "sorry for at jeg dumper deg" gave. (tåpelig, ja takk, jeg vet) Så når jeg kom tilbake fra syden, etter to uker, og han var kjempe glad for å se meg og hadde savna meg Så utrolig mye, så sto jeg der med en kartong petterøes mild i neven og sa "Sorry Anders, men det er slutt, vær så god, denne kan du få"

10`ende klassinger kan være så hjerteløse!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...