Gå til innhold

Jeg elsker å feste og dra på byen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er faktisk ute på byen omtrent annenhver helg (om sommeren kan det gjerne være enda litt oftere..). Jeg har samboer og barn i skolealder. Det er en vinn-vinn situasjon for for både meg og samboer, jeg liker å feste, han liker å ha huset for seg selv en kveld innimellom med kompiser på besøk.

Flere her som liker å feste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg hater å feste. :P Men kunne ønske jeg likte det litt bedre, for det hadde vært deilig å vært ute av huset på kveldstid og. :P

Skrevet

En gang i blant..men ikke annenhver helg! Kanskje annenhver måned! Blir du ikke dårlig da?? Er det ikke kipt for barna at mamma ligger dårlig i senga dagen derpå nesten hver helg??? Eller kanskje du ikke blir dårlig, da er du heldig...jeg blir så sliten, orker ikke det der livet. Sofaen er best.

Skrevet

Liker også å feste. Kunne gjerne gjort det hver helg!

Skrevet

En gang i blant..men ikke annenhver helg! Kanskje annenhver måned! Blir du ikke dårlig da?? Er det ikke kipt for barna at mamma ligger dårlig i senga dagen derpå nesten hver helg??? Eller kanskje du ikke blir dårlig, da er du heldig...jeg blir så sliten, orker ikke det der livet. Sofaen er best.

Jeg drikker ikke så mye at jeg er dårlig. Drikker kun til jeg er godbrisen, aldri dritings. Tar en paracet og drikker vann før jeg legger meg og føler meg alltid i helt fin form dagen derpå!

Barna våkner i 10-tiden og da er jeg oppe med dem, og jeg drar jo ut etter at de har lagt seg, så de merker ikke engang at jeg har vært borte.

HI

Skrevet

elsker og å feste..men får ikke gjort det. Er alenemor og har så og si aldri barnevakt... Men hver gang jeg får barnevakt er jeg alltid ute..er så glad i utelivet :) og nå som jeg ikke kan savner jeg det mer..hehehe

Skrevet

Nei, jeg er nok ikke sånn. Jeg blir ikke dårlig etter å ha vært ute på byen, men jeg blir veldig sliten dagen derpå og liker best å ha energi til å være med barnet mitt. I tillegg er jeg mye sliten så den lørdagskvelden i sofaen hvor jeg kan legge meg tidlig er gull verdt.

Skrevet

Nei, jeg liker ikke å feste. Går mange år mellom hver gang jeg smaker alkohol og briser/full har jeg ikke vært siden jeg fikk eldste ungen for 11 år siden.

Skrevet

Gøy å feste:-D Men ikke annenvher helg. Det blir for ofte for min del. Gjorde det før vi fikk barn, men orker ikke det lenger nå:-P

Skrevet

Da er du en røy hehe..

Gjest vinterbrud
Skrevet

Hver sin smak,selv liker jeg ikke festing og turer på byen.Og full har jeg aldri vært i hele mitt liv..

Skrevet

Da er du en røy hehe..

Er jeg en røy? Haha

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Veldig glad i å feste, får gjort det en kveld annenhver elg da har jeg barnefri.

Har ofte venner på besøk på tapas og vin hos meg da da får jeg vært sosial ute. Å feste også, for har ikke muligheten for å dra ut hver helg..

Skrevet

Synes det er litt spesielle voksne som elsker byen. Ofte litt umodne eller de som er glad i å flørte og få oppmerksomhet.

Byen er jo ikke bare fest og morro. Det er mye fyll, krangler og spetakkel. Politi som må rykke ut og ordne opp i bråk. Unge jenter som har glemt klærne hjemme og ekle menn som ikke lar deg være i fred.

De aller fleste vokser i fra dette og foretrekker litt hyggeligere sammenkomster hjemme med venner.

Godt voksne mennesker som elsker og da mener jeg ELSKER byen er ofte ganske enkle sjeler.

Skrevet

Jeg har barnefri annenhver helg og må innrømme at jeg har vært litt vél mye ute den siste tiden. Det begynte i romjula, etter det var jeg ute annenhver lørdag fram til midten av februar. Da fikk jeg meg en smell, og roet HELT ned etter det. Men har nå vært ute forrige lørdag, og 14 dager før det igjen :(

Jeg kan bare hoppe bukk over en rolig sommer. Nå er det snart glam-party (tradisjon når det er Grand prix), utdrikningslag, gatefest i borettslaget, et par bursdagsfester og bryllup. Blir helt svett av å tenke på alt jeg skal i sommer :(

Pga allergi så går jeg fast på Zyrtec, pluss at jeg drikker farris når jeg kommer hjem fra fest. På den måter jobber zyrtecen med å bekjempe det som ikke skal være i kroppen, pluss at Farrisen erstatter salter og mineraler i kroppen som bidrar til bakrus. Så jeg våkner alltid frisk og opplagt dagen etter ;)

Skrevet

Synes det er litt spesielle voksne som elsker byen. Ofte litt umodne eller de som er glad i å flørte og få oppmerksomhet.

Byen er jo ikke bare fest og morro. Det er mye fyll, krangler og spetakkel. Politi som må rykke ut og ordne opp i bråk. Unge jenter som har glemt klærne hjemme og ekle menn som ikke lar deg være i fred.

De aller fleste vokser i fra dette og foretrekker litt hyggeligere sammenkomster hjemme med venner.

Godt voksne mennesker som elsker og da mener jeg ELSKER byen er ofte ganske enkle sjeler.

Skal love deg at jeg verken er umoden eller særlig spesiell. Jeg bare liker og være sosial og feste. Nå skal det sies at jeg 20-årene, bor i Oslo, og ingen av mine venninner har fått barn enda. Derfor er det også mye som skjer i helgene :)

Fyll, krangler og spetakkel holder jeg meg helt borte fra, og det er noe jeg så og si aldri har opplevd på byen. Liker best å sitte på en pub med venninner og drikke øl, eller dra på ett dansested og danse og ta ett par drinker. Liker også hyggelige sammenkomster hjemme hos venner, og har det også ganske ofte, men det ender som regel med at vi drar ut på byen rundt midnatt ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...