Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 For to uker siden var jeg på en blind date med en fyr. Jeg likte personen, men fikk nok i meg litt for mye å drikke og ble mer sjarmert av oppmerksomheten enn han som person. Jeg ga beskjed om at jeg ikke var ute etter noe forhold, men først og fremst å bli kjent med nye mennesker. Dessverre tok jeg med meg han hjem, men natten var en katastrofe da han først ikke fikk den opp, og så sovna han og snorka som en gris slik at jeg ikke fikk sove. Klokken syv sendte jeg han ut og hjem. Siden har han ikke gitt seg med meldinger, på whatsapp og på dette nettstedet vi "møttes". Han har lyst til å treffe meg igjen, og jeg har gjort det klart at det blir kun som venner. Han har sagt at det er greit, men jeg tror nok han håper på mer. Men det som plager meg mest er at han, når han ser at jeg er logget på nettstedet f.eks. sender meg meldinger om at han ser jeg er på, om jeg flørter med andre osv. Er jeg på whatsapp og ikke svarer på meldingene hans der, kommer det samme; om jeg prater med andre, om det er kjekke menn, hva vi prater om osv. Idag sa jeg i fra om at jeg ikke hadde tid til dette tullet om hva jeg gjorde og med hvem jeg snakket med, og han unnskyldte seg og sa at han bare var nysgjerrig. Jeg ser jo at dette ikke er sunt, men jeg kan bare ikke fatte at han ikke fatter. Tyder på at noe ikke er helt som det skal. Hovedgrunnen til at han er så intens tror jeg ligger i at han desperat leter etter en kjæreste og fant meg, og idealiserer det hele til de grader. Og er overbevist om at det var en grunn til at vi to møttes. Jeg har fram til nå tatt utgangspunkt i at han faktisk falt pladask og ikke har lyst til å gi slipp, men mangler det ikke noen sperrer når han "maser" sånn og skriver det han skriver?? Han vil at vi skal ut på lørdag...jeg har sagt kanskje, men jeg tror jeg heller mot nei, føler det egentlig veldig slitsomt, og det blir vel ikke bedre etter en middag ute..? Samtidig tenker jeg at det er synd, for han var virkelig en interessant kar som jeg kunne tenkt meg å gå ut med...å bli kjent med som en venn. Men det funker kanskje ikke sånn....
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Enkelt og greit: kutt all kontakt. Ingen ting binder deg til ham, og dette kommer garantert bare til å bli trøbbel. Ikke gjør det vanskeligere for deg selv enn nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Hi Ja...det er følelsen jeg får...at han virker litt skummel...desperat. Jeg tenker også kanskje at han virkelig ble betatt...skikkelig...men som voksent menneske så burde man vel tenke og skjønne da, etter å få tilbakemeldinger på det, at man ikke bør dra det lenger enn nødvendig....
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Jeg ble kjent med en sånn fyr en gang. Og tro meg. Det blir ikke bedre. Han maste i ett sett! Hvis ikke jeg svarte med en gang sendte han mange meldinger og kunne finne på å ringe om natta og spør hvorfor jeg ikke svarte. Han hadde også kjørt forbi huset for å se om lyset sto på........ Han var ikke farlig, men veldig forelsket og rett og slett en håpløs stalker Jeg var så dum at jeg hadde sex med han første gang vi møttes og da var det jo gjort. Dette var rundt juletider og han ville ha meg med til foreldrene på julaften og nyttårsaften. Han hadde til og med fortalt foreldrene at han hadde møtt ei jente osv. Jeg traff ha et par ganger, men vi var så forskjellige at jeg kan ikke beskrive det. Han overøste meg med fine ord og kjærlighetserklæringer at jeg bare ble helt flau Måtte til slutt si at han måtte roe seg ned og jeg ville ikke ha noe mer med han å gjøre. Han ble jo knust stakkar, men jeg orket han rett og slett ikke. Han var så intens! Han spurte også om jeg snakket med andre gutter og ville helst at jeg bare skulle snakke med han. Det var jo selvfølgelig uaktuelt. Hvis du fortsetter og blir kjent med denne fyren kan du regne med han blir stormende forelsket og vil gifte seg med deg i morgen Men kan jo hende jeg tar feil da!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Jeg ble kjent med en sånn fyr en gang. Og tro meg. Det blir ikke bedre. Han maste i ett sett! Hvis ikke jeg svarte med en gang sendte han mange meldinger og kunne finne på å ringe om natta og spør hvorfor jeg ikke svarte. Han hadde også kjørt forbi huset for å se om lyset sto på........ Han var ikke farlig, men veldig forelsket og rett og slett en håpløs stalker Jeg var så dum at jeg hadde sex med han første gang vi møttes og da var det jo gjort. Dette var rundt juletider og han ville ha meg med til foreldrene på julaften og nyttårsaften. Han hadde til og med fortalt foreldrene at han hadde møtt ei jente osv. Jeg traff ha et par ganger, men vi var så forskjellige at jeg kan ikke beskrive det. Han overøste meg med fine ord og kjærlighetserklæringer at jeg bare ble helt flau Måtte til slutt si at han måtte roe seg ned og jeg ville ikke ha noe mer med han å gjøre. Han ble jo knust stakkar, men jeg orket han rett og slett ikke. Han var så intens! Han spurte også om jeg snakket med andre gutter og ville helst at jeg bare skulle snakke med han. Det var jo selvfølgelig uaktuelt. Hvis du fortsetter og blir kjent med denne fyren kan du regne med han blir stormende forelsket og vil gifte seg med deg i morgen Men kan jo hende jeg tar feil da! Hi Nei, jeg tror du har ganske rett jeg. Selv om jeg har håpet i det lengste at han skulle forstå. Men han her også overøser meg med komplimenter, sier han skal behandle meg som en prinsesse, har allerede planlagt at vi skal på helgetur sammen i juni og gjorde det klart allerede en time etter at vi traff hverandre at det ikke gjorde noe for han at jeg hadde barn fra før. Det var akkurat som om han grep fast i mitt liv og trengte det i sitt eget, ensomme liv. Jeg tror jeg kommer til å skuffe han noe ekstremt til helgen om jeg sier nei, det er nok derfor jeg ennå tenker over det. Jeg kan ikke fordra å såre andre mennesker, men føler nå at han faktisk også sårer meg..ved å oppføre seg slik.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Jeg ble kjent med en sånn fyr en gang. Og tro meg. Det blir ikke bedre. Han maste i ett sett! Hvis ikke jeg svarte med en gang sendte han mange meldinger og kunne finne på å ringe om natta og spør hvorfor jeg ikke svarte. Han hadde også kjørt forbi huset for å se om lyset sto på........ Han var ikke farlig, men veldig forelsket og rett og slett en håpløs stalker Jeg var så dum at jeg hadde sex med han første gang vi møttes og da var det jo gjort. Dette var rundt juletider og han ville ha meg med til foreldrene på julaften og nyttårsaften. Han hadde til og med fortalt foreldrene at han hadde møtt ei jente osv. Jeg traff ha et par ganger, men vi var så forskjellige at jeg kan ikke beskrive det. Han overøste meg med fine ord og kjærlighetserklæringer at jeg bare ble helt flau Måtte til slutt si at han måtte roe seg ned og jeg ville ikke ha noe mer med han å gjøre. Han ble jo knust stakkar, men jeg orket han rett og slett ikke. Han var så intens! Han spurte også om jeg snakket med andre gutter og ville helst at jeg bare skulle snakke med han. Det var jo selvfølgelig uaktuelt. Hvis du fortsetter og blir kjent med denne fyren kan du regne med han blir stormende forelsket og vil gifte seg med deg i morgen Men kan jo hende jeg tar feil da! Hi Nei, jeg tror du har ganske rett jeg. Selv om jeg har håpet i det lengste at han skulle forstå. Men han her også overøser meg med komplimenter, sier han skal behandle meg som en prinsesse, har allerede planlagt at vi skal på helgetur sammen i juni og gjorde det klart allerede en time etter at vi traff hverandre at det ikke gjorde noe for han at jeg hadde barn fra før. Det var akkurat som om han grep fast i mitt liv og trengte det i sitt eget, ensomme liv. Jeg tror jeg kommer til å skuffe han noe ekstremt til helgen om jeg sier nei, det er nok derfor jeg ennå tenker over det. Jeg kan ikke fordra å såre andre mennesker, men føler nå at han faktisk også sårer meg..ved å oppføre seg slik. Jeg skjønner hva du mener, det er ikke noe gøy å såre folk! Men bedre å gjøre det nå enn siden. Det kan jo ikke være greit for de når de blir så inni granskauen forelska så fort Mener jo ikke å fortelle deg hva du skal gjøre altså, men det er iallefall min erfaring med en håpløs forelsket fyr Og han ble bare verre
Berta_78 Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Du kan jo ikke ha ham som venn...?! Han vil noe helt annet, som du ikke vil. Enkleste sak i verden: klassisk dumping. Best for alle- ham især så han kan finne seg en annen å skremme :-) "Beklager, du er en veldig fin fyr, men jeg føler ikke slik jeg burde. Det er ikke bare det at jeg vil være alene og ikke ønsker en mann akkurat nå; det er også det at det blir feil å treffe deg når følelsene ikke er riktige. Du er en super fyr - du blir ikke alene lenge. Hei hei."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå