Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Tenkte å kjøpe løpesykkel til vesla i storesøstergave. Hun er ekstremt misunnelig på løpesykkelen til nabogutten nemlig...! Har bare 4 dager igjen til termin, så jeg kommer ikke til å bestille noe på nett. Har Biltema i bnærheten,. er det noen som har prøvd dem derfra? Er de greie? Hun er 2,5 år, og ganske kortvokst, er redd de blir store... Men tenkte på denne:http://www.biltema.no/no/Fritid/Sykler/Sykler-og-vogner/Barn/Lopesykkel-10-271240/ og snu ramma så den blir minst mulig...
lille sprelle Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Biltema sin er grei og av de letteste jeg fant den gangen jeg sjekket. Du får ta med snupp til butikken og prøve den. Den er litt høyere enn de laveste du kan få. MEN jeg ville gått mest etter vekta på sykkelen. Mange barnesykler er veldig tunge!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 De hadde den ikke inne her eller noe sted i nærheten, så den utgår... Isj. Så da er jeg ute etter tips til lette og små løpesykler! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå