Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 føler meg teit nå, men er ikke så flink å formulere meg via tlf/sms. Skal sende mld å si ifra at vi ikke kan komme i en dåp, men kan jeg skrive noe ala dette: takk for invitasjonen til *******dåp, vi har desverre ikke mulighet til å komme....???synes det høres for teit ut:P hjelp?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Hva er grunnen til at dere ikke kan dra i dåpen da? Kanskje greit å få med det
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Er vel bare familie eller veldig nære venner som blir bedt i en dåp, jeg ville ringt og sagt jeg ikke kunne komme, trenger ikke skrive en formell sms vel?
nurkisimaven Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Trenger ikke å skrive hvorfor. det kan være personlig.
Gjest peacock Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Kan du ikke ringe da? Om du MÅ sende sms hadde jeg i hvert fall fÅtt med grunnen til at dere ikke kan komme...
Gjest Antarctica Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Kjære xxx, takk for innbydelsen til dåp! Sååå leit at jeg ikke har mulighet den dagen! Skulle ønske jeg kunne, men det går ikke. Jeg håper uansett dere får en praktfull feiring. Sender en hilsen i posten! Stor klem fra xxx årsak er uviktig
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 må man?er litt privat:P Man må ikke, men av respekt bør man nok det! Rett og slett fordi det er som en annen sier bare familie eller nære venner man ber, og det er jo ganske vanlig å forklare hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Hvem skal døpes da, er det en unge du er tante til eller noe sånt? Om du vil skrive melding istedenfor å ringe kan du kanskje være litt mer personlig? "Tusen takk for invitasjonen til dåp, det hadde vært så koselig å se den lille bli døpt, men så klarer vi dessverre ikke å komme. Er så lei for det, men lover å ta det igjen med renter senere, gleder meg masse til å bli bedre kjent med det lille vidunderet. Håper dere får en flott dag. Klem fra tante"
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #11 Skrevet 2. mai 2012 Tror faktisk det er vår dåp dere er bedt i....
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #14 Skrevet 2. mai 2012 hemmelig, men er ikke deg/dere det er jeg 100% sikker på
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #15 Skrevet 2. mai 2012 Ok, men har fortsatt en følelse om hvem du er. Så er litt spent på når sms`en kommer
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #16 Skrevet 2. mai 2012 kan vell egentlig garantere at det ikke er deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå