Gå til innhold

hva skal jeg svare?:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg teit nå, men er ikke så flink å formulere meg via tlf/sms. Skal sende mld å si ifra at vi ikke kan komme i en dåp, men kan jeg skrive noe ala dette:

takk for invitasjonen til *******dåp, vi har desverre ikke mulighet til å komme....???synes det høres for teit ut:P

hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er grunnen til at dere ikke kan dra i dåpen da?

Kanskje greit å få med det

Skrevet

Er vel bare familie eller veldig nære venner som blir bedt i en dåp, jeg ville ringt og sagt jeg ikke kunne komme, trenger ikke skrive en formell sms vel?

Skrevet

Trenger ikke å skrive hvorfor. det kan være personlig.

Skrevet

må man?er litt privat:P

Gjest peacock
Skrevet

Kan du ikke ringe da? Om du MÅ sende sms hadde jeg i hvert fall fÅtt med grunnen til at dere ikke kan komme...

Gjest Antarctica
Skrevet

Kjære xxx, takk for innbydelsen til dåp! Sååå leit at jeg ikke har mulighet den dagen! Skulle ønske jeg kunne, men det går ikke. Jeg håper uansett dere får en praktfull feiring. Sender en hilsen i posten! Stor klem fra xxx

årsak er uviktig

Skrevet

må man?er litt privat:P

Man må ikke, men av respekt bør man nok det!

Rett og slett fordi det er som en annen sier bare familie eller nære venner man ber, og det er jo ganske vanlig å forklare hvorfor.

Skrevet

Hvem skal døpes da, er det en unge du er tante til eller noe sånt? Om du vil skrive melding istedenfor å ringe kan du kanskje være litt mer personlig?

"Tusen takk for invitasjonen til dåp, det hadde vært så koselig å se den lille bli døpt, men så klarer vi dessverre ikke å komme. Er så lei for det, men lover å ta det igjen med renter senere, gleder meg masse til å bli bedre kjent med det lille vidunderet. Håper dere får en flott dag. Klem fra tante"

Skrevet

er "bare" en tremenning... :)

Skrevet

Tror faktisk det er vår dåp dere er bedt i....

Skrevet

hehe det er det nok ikke:)

Skrevet

Hvilken dato er dere bedt da?

Skrevet

hemmelig, men er ikke deg/dere det er jeg 100% sikker på ;)

Skrevet

Ok, men har fortsatt en følelse om hvem du er. Så er litt spent på når sms`en kommer ;)

Skrevet

kan vell egentlig garantere at det ikke er deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...