Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Er dere flinke til å finne på ting når dere er alene med barna? Jeg har en jente på to måneder, mens storebror er tre. Jeg merker at jeg kvier meg veldig for å finne på ting utenfor huset når jeg har dem alene. Treåringen er et trassetroll og babyen skriker.. å gå en tur er jo f.eks et mareritt der treåringen løper fra meg f.eks. Jeg begrenser meg til å leke i hagen! Dette er kanskje veldig sløvt, og jeg har dårlig samvittighet for det, men... jeg blir så stressa, og lei meg for at det ikke blir noe hyggelig fordi jeg må være så streng. Da har vi det mye hyggeligere her hjemme hvor alle (les; treåringen) vet nøyaktig hvilke regler som gjelder... og, vi er jo ikke såå mye alene heller.. Mannen er som regel hjemme, og da finner vi på morsomme ting. Det blir kanskje bedre med tiden også.. (håper jeg).. Det er jo ganske nytt for oss å ha to barn..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Det går seg nok til:-) Hos oss tok et et par-tre måneder før vi kom oss helt på bena etter fødsel (minstemann hadde kolikk). Når hverdagen begynte å stabilisere seg, var det også lettere å gjøre mer som før, og finne på morsomme ting med den eldste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå