Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 noen ganger når jeg snakker med kjæresten min, så føler jeg at jeg blir lurt. at han later som han er enklere en han er for og slippe å svare. men kanskje han virkelig er sånn på ordentlig? alltså, vis jeg sier at det beste jeg vet er at vi lager middag sammen. at det er da jeg syns vi har det aller finest. og spør når han syns vi har det finest. så sier han at han ikke vet, at han ikke tenker sånn. også spør jeg hvordan han kan vite at han har det bra med meg da, når han ikke tenker sånn. så sier han "når jeg er sammen deg har jeg det bra, når jeg ikke er sammen deg så har jeg det ikke så bra" er det så enkelt for dem?
Tante_Esel Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 haha.. du kunne likegjerne vært meg som skrev det inlegget ler meg i hjæl! sånn er mannen min og
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Hvis det ikke skal mer til for å kalles enkel, så er sannelig jeg enkel også.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 noen ganger når jeg snakker med kjæresten min, så føler jeg at jeg blir lurt. at han later som han er enklere en han er for og slippe å svare. men kanskje han virkelig er sånn på ordentlig? alltså, vis jeg sier at det beste jeg vet er at vi lager middag sammen. at det er da jeg syns vi har det aller finest. og spør når han syns vi har det finest. så sier han at han ikke vet, at han ikke tenker sånn. også spør jeg hvordan han kan vite at han har det bra med meg da, når han ikke tenker sånn. så sier han "når jeg er sammen deg har jeg det bra, når jeg ikke er sammen deg så har jeg det ikke så bra" er det så enkelt for dem? Tror ikke MENN som sådan er så enkle som du sier, men det er nok mer godkjent at menn er slik, og dermed trenger de kanskje ikke anstrenge seg.. Det er ikke forventet at de skal produsere så mye mer enn det kanskje;-)
Gjest Antarctica Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Tror mest på nr 5 her. Mange menn tar en småguttrolle, delvis påført dem av oss, delvis "gjemmer" de seg litt i den. For hvis de har et avansert tanke- og følelsesliv, vil det jo også kreve noe av dem. Som at de tar et visst ansvar, at de tar innover seg hva andre mennesker føler, at de lar handling følge ord i stedet for å unnskylde seg med at de "ikke tenkte på det/skjønte ikke at det ville gjøre noe" osv osv osv. Og da blir livet litt mindre behagelig og bekvemt, for da må de stå til rette for en masse egoistisk dritt de også gjør...
anonym91 Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 jo så lenge di får mat og sex så di er fornøyde så er di ganske enkle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå