Gå til innhold

Dette med å vaske jenter bakover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en liten jente, og har fått mange formaninger om å huske å tørke henne bakover slik at hun ikke får tarmbakterier i urinrøret... Men, ærlig talt.. tissen hennes er jo dekket av bæsj hver gang hun bæsjer.. Hva er forskjellen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil ikke være slik for alltid.

Snart holder bæsjen seg mere bak :)

Og så er det jo noe med det å begrense sølet....

Skrevet

Hvis du tørker bakfra og fram, så kan du presse bæsjen inn i skjeden. Mens andre veien så gjør du ikke det.

Jeg fikk også beskjed om å ikke vaske på innsiden av de ytre kjønnsleppene, men det må man jo, det ligger jo bæsj der som man må få vekk. Men begrunnelsen på sykehuset var at det området hadde egne beskyttende hinner..

Skrevet

Hvis du tørker bakfra og fram, så kan du presse bæsjen inn i skjeden. Mens andre veien så gjør du ikke det.

Jeg fikk også beskjed om å ikke vaske på innsiden av de ytre kjønnsleppene, men det må man jo, det ligger jo bæsj der som man må få vekk. Men begrunnelsen på sykehuset var at det området hadde egne beskyttende hinner..

Hæ, man kan vel ikke la det ligge bæsj der?

Skrevet

Enig med deg HI! Personlig synes jeg skylling er aller best; hun blir helt ren, aldri sår og samtidig kan man få ut det lille ekstra i tarmen ved å holde h*n frem over vasken:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...