Gå til innhold

Så kjedelig når folk troller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og får masse svar, seriøse svar, folk setter seg inn i situasjonen og deler sine erfaringer, empati osv... Så oppdager man at hele hovedinnlegget ikke henger på greip... Har ikke folk annet å ta seg til om kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har en mer sær og syk form for humor enn andre. Jeg tenker at det er litt samme type folk som selv i voksen alder ler av promp, tiss og bæsj-vitsene som sitter her og troller og fniser for seg selv når noen går rett på. Men dem om det. Er bare glad jeg ikke deler den formen for humor ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg har det sånn med tv-serier. Jeg setter meg inn i situasjonen og får empati for karkterene osv... Så oppdager man at hele hovedplottet ikke henger på greip. Eller, jeg visste det jo hele tida, men glemmer det mens det står på. Og tenker: "har jeg ikke annet å ta meg til om kvelden!!!???"

Skrevet

Hvem troller nå? :D

Skrevet

Tenker for eksempel på innlegg om utro samboer, der hun skriver at de har to barn sammen og at han hadde et års forhold til flere jenter to år siden. Så skriver hun at han var utro før de bodde sammen og hadde barn sammen. Så skriver hun at de bare har ett barn sammen, og hun har ett fra før... Hva blir neste tenker jeg bare. At de egentlig har en hund sammen?

Skrevet

Tenker for eksempel på innlegg om utro samboer, der hun skriver at de har to barn sammen og at han hadde et års forhold til flere jenter to år siden. Så skriver hun at han var utro før de bodde sammen og hadde barn sammen. Så skriver hun at de bare har ett barn sammen, og hun har ett fra før... Hva blir neste tenker jeg bare. At de egentlig har en hund sammen?

Jeg er HI med innlegget om utro samboer.

Han hadde et forhold til tre andre - samtidig som vi hadde et forhold, for to år siden. Det var som du sier, før vi flyttet sammen og før vi fikk felles barn. Jeg oppdaget dette først for noen få uker siden.

Og unnskyld meg for at jeg skrev at vi har to barn sammen. Jeg har en sønn fra før, som var liten da min nåværende samboer kom inn i vårt liv. Det betyr at han har vært pappa`n hans i flere år. Da biologisk far ikke er inn i bildet er det vel ikke akkurat så unaturlig at det blir som en "vanlig" familie. Vi fikk felles barn i fjor.

Og nei, vi har ikke hund ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Forresten går det fint an å få to barn på to år. Det har jeg prøvd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...