Gå til innhold

Hjelp meg, jeg har ingen tid for meg selv..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 4,5 mndr og nekter å sove alene. Hun har sovet med meg i 2mndr, og nekter plent å sove i sin egen seng. Jeg legger meg da sammen med henne, og prøver å stå opp etter 20min-30 min, men da våkner hun etter ti min.

Hva skal jeg gjøre? Dette gjør meg helt utslitt, da jeg er alene med henne..

Takk for eventuelle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

avvening da.. få noen andre til og legge hun ett par ganger.. men ingen som får alene tid med små babyer i hus :P

Skrevet

opp.. noen? er helt desp..hi

Skrevet

Prøv Babymassage - vi masserer hver kveld og ungen sover som bare det. Han sover også best i egen seng. Legger han og sitter på soverommet med han til han sovner. Tar han aldri opp om han gråter men gir Smokk og kos om han er lei seg. Gråter bare om han er overtrøtt - ellers er legging en drøm. Legger han tidlig mellom halv syv og åtte. Han er 3,5 mnd.. Funker hos oss så er kanskje verdt et forsøk

Skrevet

avvening da.. få noen andre til og legge hun ett par ganger.. men ingen som får alene tid med små babyer i hus tongue.png

Selvfølgelig kan de som er 2 få noe alenetid selv om de har baby i hus;)

Kjære HI, jeg skjønner frustrasjonen din men har desverre få tips. Har vært der og hadde også søvproblemer med min. Sov ikke en hel natt før barnet var over 2 år, men jeg var visst lik som barn så fikk som fortjent hehe.

Har du noen som kan avlaste deg litt? Få en trillepike som kan trille litt på dagtid så du kan slappe litt av da?

Som sagt, det blir bedre og det beste rådet jeg kan gi deg er å ikke stresse.

Skrevet

Må legge til at han var som din, sov bare på meg og var sutrete hele kvelden, så skjønte jeg at han egentlig var trøtt og begynte å legge tidlig og fikk en ny unge. Massasjen hjelper også. Når jeg på dagtid legger meg med han i sengen vår, jeg syns det er veldig kos, er det mye skriking og uro derfor vet jeg at han egentlig sover best alene og i egen seng..

Skrevet

Vet at dette ikke er det du vil høre, men det går over:) min minste var slik til hun ble 5 mnd. Hun sov enten oppå eller helt inntil meg. Til slutt fikk jeg nok, la henne på eget rom. Når hun skulle legge seg hadde jeg en madrass på gulvet hvor jeg la meg sammen med henne til hun sovnet tungt. Løftet henne over i sin egen seng og gikk ut. Hun våknet alt fra 5 til 20 ganger de første Kveldene/nettene, da strøk jeg henne på ryggen eller bysset i søvn igjen. Etter et par uker sov hun natten igjennom på eget rom og vips hadde jeg litt tid for meg selv igjen:) slitsomt mens det stod på, men vel verdt strevet.

Hender at jeg savner kosen nå når hun ikke vil ligge hos meg lenger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...