Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Ser i en annen tråd at det virker som om dette er noe folk gjør regelmessig. Det gjør ikke vi for å si det som det er. Hvis det er synligt skittent så vasker vi selvfølgelig, men jeg ser ikke poenget i å vaske en slett vegg/tak som ikke tas på regelmessig. Hva gjør dere?
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Hvor ofte jeg vasker vegger og tak? Øhhh.. la meg tenke.. ØØhh.. sånn cirka.. aldri?? Nei, jeg er ikke den som vasker vegger og tak med mindre det er kommet en flekk..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Tja, vi har bodd i huset vårt i snart tre år, og har vasket takene i hele huset en gang, i tillegg til kjøkken og bad en gang. Vegger, dører og dørkarmer "flekkvasker" vi innimellom, altså vasker der man ser det er nødvendig. Aldri vasket alle vegger, bortsett fra på to soverom, i forkant av maling:) Vi er ganske renslige og ryddige av oss ellers, men mulig det er vanlig å vaske vegger og tak litt oftere enn vi gjør;)
m23 Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Eg har flytta så ofte, at det er noko eg har gjort når vi har flytta ut av leiligheta. No har vi budd i samme huset i 5,5 år, og eg ser at ein del veggar faktisk treng ein vask. Så det blir vel kvart 6.år??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå