Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Eller date og date, men filmkveld hjem til en fyr. Vi har kun møttes engang, men holdt kontakten etter det ( Traff hverandre på fest). Han er kjempekjekk, men kjenner jeg gruer meg litt.. Hehe, til og med eksen kjenner han også ( Og dama til eksen). Tips for en vellykka kveld? Bare å være seg selv og alt det..? Blir filmkveld og en flaske vin på deling..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Det hørtes farlig ut lett at det ender med sex, men hvis ikke det gjør noe kjør på! Om du vil vente med sexen tar dere date ute i steden:P
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Vi har allerede hatt sex du.. Han var i utg.punktet en ONS, men la meg til på facebook og hele rekka
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Da er det bare å kjøre på da =) Kos deg masse! Men vil du noe mer er det sikkert lurt å vente litt
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 L-83: Min forrige kjæreste var også i utg.punktet en ONS som utvikla seg til noe mer:) Trenger ikke bare være negativt med sånne folk man møter via fest *knis* Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Oi, sånn traff jeg min kjæreste Traff han på fest, gikk på byen, ble med han hjem. Han la meg til på fb pluss at venninna mi hadde glemt min lader hos han. Så da måtte jeg hente laderen og han spurte om ikke vi skulle finne på noe. Har vært sammen et år Kos deg på daten, det blir sikkert kjempekos
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Krysser fingre og tær!! Hehe, han er kjempehyggelig da.. Tilbudte seg å lage mat også Så takk Håper det går bra dette her..! Hilsen Hi :)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Du får oppdatere oss etter daten da Hilsen #7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå