Gå til innhold

Noen som har tatt biopsi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge måtte dere vente på svaret av den?

Trodde jeg skulle få vite det samme dag, men må vente til neste time til fastlegen om ei uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt mange biopsier, og det tar minimum to uker å få svar på mine.

Skrevet

Hvor lenge måtte dere vente på svaret av den?

Trodde jeg skulle få vite det samme dag, men må vente til neste time til fastlegen om ei uke.

Biopsiene sendes for analyse ved et større sykehus i regionen her, hvilket vil si at det vanligvis tar mellom 4-6 uker å få svar og ca 1 uke dersom det er merket av at det haster.

Skrevet

Har tatt det, og har ventet flere uker før jeg har fått svar, så tror nok du også må belage deg på å vente litt:)

Skrevet

Jeg tok biopsi av en misstenklig masse i brystet og fikk foreløpig svar med en gang og bekreftet svarer med brev fem dager etter.

Regner med at det kommer ann på hva som skal analyseres, hvor massen sitter og hvor biopsien skal analyseres.

Skrevet

Samme som #5, hadde langt fremskreden brystbetennelse ( lenge før jeg fikk barn),- først tok de ultralyd, og så biopsi av "gørra" inni - fikk svar med en gang, ble innkalt etter få dager for uttømming ( grønn, tykk materie, fyttihelvete)

Skrevet

Kommer kanskje an på hva du skal ta biopsi av..? Jeg har tatt av en lymfekjertel og av en nyre. Tok flere uker før jeg fikk svar.

Skrevet

Jeg måtte vente nøyaktig 1 mnd før jeg fikk svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...