Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Hvor lenge måtte dere vente på svaret av den? Trodde jeg skulle få vite det samme dag, men må vente til neste time til fastlegen om ei uke.
HvittHus Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Jeg har tatt mange biopsier, og det tar minimum to uker å få svar på mine.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Hvor lenge måtte dere vente på svaret av den? Trodde jeg skulle få vite det samme dag, men må vente til neste time til fastlegen om ei uke. Biopsiene sendes for analyse ved et større sykehus i regionen her, hvilket vil si at det vanligvis tar mellom 4-6 uker å få svar og ca 1 uke dersom det er merket av at det haster.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Har tatt det, og har ventet flere uker før jeg har fått svar, så tror nok du også må belage deg på å vente litt:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Jeg tok biopsi av en misstenklig masse i brystet og fikk foreløpig svar med en gang og bekreftet svarer med brev fem dager etter. Regner med at det kommer ann på hva som skal analyseres, hvor massen sitter og hvor biopsien skal analyseres.
Papegøyeblomst Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Samme som #5, hadde langt fremskreden brystbetennelse ( lenge før jeg fikk barn),- først tok de ultralyd, og så biopsi av "gørra" inni - fikk svar med en gang, ble innkalt etter få dager for uttømming ( grønn, tykk materie, fyttihelvete)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Kommer kanskje an på hva du skal ta biopsi av..? Jeg har tatt av en lymfekjertel og av en nyre. Tok flere uker før jeg fikk svar.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Jeg måtte vente nøyaktig 1 mnd før jeg fikk svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå