Gå til innhold

Bør jeg kjøpe bilstolpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

når babyen kommer i august?

Kan få en Odenwalder dunbilstolpose til 300...men er det nødvendig? Kan jo vente med å bruke den til senere på høsten, den varer vel noen mnd i størrelse...

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Vi har bilstolpose og har brukt den kjempemye! Anbefales! :-) Så utrolig fint å slippe å kle ungen av og på hver gang du skal ut og inn av bilen :-)

Skrevet

vi fikk barn i oktober, og den var helt super. Så ja jeg ville absolutt kjøpt det om jeg var deg.

Skrevet

Vi fikk låne en, og snuppa hatet den. Brukt et fåtall ganger, og var egentlig kjekk, men hun satt helt rart med den i stolen.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger:) Noen andre?

Skrevet

Jenta mi ble født 29.august og jeg har ikke tenkte bilstolpose et sekund... Syns det virka pes...

Ungen må jo kles uansett, og blir jo dritvarm i bilen, syns det var mye lettere å ha på et godt pledd som jeg kunne ta av/lette på i bilen.

Men jeg hadde en sånn fleecedress fra HM som hadde armer men ikke bein. En slags pose i stedet for bein...

Skrevet

Kjøp! Det er jo billig. Og du skal sikkert få bruk av den. I september kan gjerne være småkaldt alerede.

Skrevet

Jeg selv har kjøpt til samme pris av ei som brukte til en unge. Og jeg er ikke gravid enda :P Så jeg veit ikke når jeg skal ha bruk for det, men det var ikke så dyrt, så da kunne jeg like godt kjøpe, tenkte jeg da.

Skrevet

Oki, tror jeg blir å kjøpe:) Mulig vi også får bruk for den til nr 2 engang;)

Noen som vet hvor lenge barnet kan bruke den fø det blir for stort?

Skrevet

i bilen blir det jo fort varmt! Vi brukte heller et løst teppe, som er lett å ta av.

Skrevet

Jeg har bilstolpose og ELSKER den! Jenta mi kom til i august, og vi begynte allerede i slutten på september å bruke den. Brukte den til hun skiftet bilstol.

Denne gangen har jeg termin i september og kommer til å bruke den denne gangen også!

Skrevet

Ikke helt sammenlignbart siden babyen vår er født i mars, men påska her var kald og det snødde. Vi fikk en strikket bilstolpose, og det har vært supert.

Skrevet

Brukte den myyye! Ikke bare i setet, men også i en trille som ryggen kunne legges helt ned på. Supert på shoppingturer og når vi ikke hadde bagvognen med oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...