Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Jeg har lett lenge etter jobb. Har fått meg jobb nå, men den er dårlig betalt. Skal på intervju på Peppes pizza i morgen, men mannen min vil ikke at jeg skal det for han synes det er dødsflaut om jeg begynner å jobbe der. Jeg blir så sint og frustrert! En jobb er en jobb og vi trenger pengene! Er den bedre betalt må jeg ta den!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Så utrolig dårlig holdning av mannen din. Det er ikke spesielt gøy å gå på intervju når den man bor sammen syns det er flaut om man får jobben! Jeg syns du derimot virker fornuftig og selvsagt er det ikke flaut å jobbe på Peppes! Kan ikke skjønne det! Lykke til!
Tante_Esel Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 hvorfor er det flaut å jobbe på peppes da? kan ikke skjønne... er mange restauranter rundt om, og hvis flere hadde synes det var flaut, ville vi jo ikke hatt de stedene å gå å kose oss med mat... Drit i hva mannen din sier! får du jobben, og får god følelse for å jobbe der, så tar du den! Lykke til på intervju da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå