Hilde35 Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Noen som veit hvor jeg får kjøpt sparkebukser med føtter. Med det mener jeg sånne som er "hele"...med seler....altså pysj uten armer,hehe. Tenkte det var kjekt at det var inkludert sokker, for jeg regner med at de blir borte/sparket av....Finner det ikke noe sted
Kanelbolla Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Er en butikk på Oslo city, så har babyshop også H&M har et par stykker.
Silly80 Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Jeg foretrekker sokker, da barna ofte får beina opp fra føttene, spesielt pysjer Men vet H&M har noen
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Jeg har sett på de fleste, men det er bare noen å velge i. Det er jo sånne "gammeldags" ting. Husker vi var små, så hadde jo småsøskene mine bar sånne
Vogndilla Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Reflex butikkene har og bor du i nærheten av vestby så har tweens på norwegian outlet masse, billig
Selja Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Nøstebarn har, h&m har kanskje, Lindex og Kappahl har kanskje :-)
gunnthesunshine Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Har selv kjøpt sparkebukser på www.armerogben.no. Er kjempefine de anglewing draktene fra Marie Chantal, har også kjøpt de som barselgave. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå