Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Vi fikk ikke plass til poden på hverken 1.2. eller 3. ønsket, men fått plass. Problemet er at denne plassen er 20 min kjøring i "feil"retning(en vei) i forhold til jobb og vil gjøre det vanskelig fremover... Hva ville du ha gjort? Hva koster en dagmamma i disse dager? Noen som har erfaring med at muligheten er tilstede for å få en av plassen man faktisk har søkt på?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Er det 20 min hver vei? Hvor lang tid bruker du totalt da, fra hjemme, innom barnehage og til jobb? 20 min høres jo ikke så verst ut..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Ja, 20 min hver vei. Samt at vi har et større barn i barnehage som ligger på en avstikker på veien. Blir litt over time med levering da, før man begynner å kjøre til jobb. Det går bare ikke...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Mange som har det. Jeg bruker 1 time og 10 min fra vi går hjemmefra til jeg er på jobb. Da leverer jeg en unge. Tar lengre tid hjem siden jeg må hente to stk på forskjellig sted.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Skjønner at mange har lang vei til barnehage, men det hjelper ikke meg. Med totalt 1 1/2 kjøring hver morgen, kan vi ikke ta denne plassen pga jobb. Så spørsmålene var; Er det håp for å få en av plassene vi søkte på? Hva bruker en hvit dagmamma å koste for en fulltidsplass?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Det hadde ikke jeg giddet, nei. Det kommer til å gjøre hverdagen mega-sur! Forskjeller på dagmammaer, men ca 6000 har jeg hørt. Husk at du får kontantstøtte. Vi flyttet fra Oslo der slikt som dette var en av grunnene, og vi angrer ikke, nei. :-)
TPK Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Vi fikk tilbud om 1.plassen et par dager etter Mini hadde begynt i bhg et annet sted. Så det er mulig, hvis du har is i magen. Men det var sikkert mye flaks inni bildet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå