Gå til innhold

Lukt:(


Silly80

Anbefalte innlegg

Føler meg skikkelig slem om dagen..

Orker ikke lukten av mannen min..

Alt fra tåfislukt, svette og ånden.

Han er veldig renslig ,men nesa mi er helt ekstrem om dagen.

Toppen av kaka igår var når jeg ikke klarte lukta av min svette hest heller.. Sukk

Er det andre som reagerer på egentlig normale kroppslukter?

Merker at jeg syns parfyme også stinker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte :/ ikke noe kjekt.. Sto på jobb her en dagen og skulle tømme oppvaskmaskina (jobber i ferskvaredist) og måtte bare gå bort fra den for syntes det luktet spy :( men gjorde jo ikke det i følge di andre jeg jobbet med hehe..

 

Smaksansene mine er anderledes oxo, kjøpte meg en smil og sa til ei venninde, jøss har di fått ny smak på smilen no.. Syntes det smakte mint av det inni i stede for karamell :P men var jo bare meg som smakte den mint smaken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg skikkelig slem om dagen..

Orker ikke lukten av mannen min..

Alt fra tåfislukt, svette og ånden.

Han er veldig renslig ,men nesa mi er helt ekstrem om dagen.

Toppen av kaka igår var når jeg ikke klarte lukta av min svette hest heller.. Sukk

Er det andre som reagerer på egentlig normale kroppslukter?

Merker at jeg syns parfyme også stinker..

Jo, kaffe lufter pyton, plus oppvaskmaskin og lukten av håret som ikke blir vasket på 2 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig kaffe er ikke som vanlig, heller ikke pepsi maxen. Liker heller ikke sterke lukter som parfyme, og synes selv jeg lukter "mer" enn før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja merker godt at sansene er forandret. Klarer ikke lukt av kylling, stekeos, tøyvaskemiddel. Svart kaffi klarer jeg ikke drikke lenger, pepsi max er ikke godt, men det er egentlig bra for den er ikke bra for oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen her ja. Alt lukter så annerledes og sterkere enn normalt.. Sur lukt av klær feks.. Og mat i kjøleskapet lukter merkelig. For å ikke snakke om røyklukt og dårlig ånde. Slitsomt! Men det må da gå over etterhvert:) i mens får vi puste med munnen. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha... samme her... oppvaskmaskin, kjøleskap, sambo, meg selv, andre mennesker som går forbi meg, uff æsj .... alt lukter gammel råtten fisk. takler ikke lukten på sengetøyet.. har begynt å skifte det ut annenhver dag. av og til så sover jeg på sofaen med veranda døra helt åpen. er skikkelig varm. i bilen må A/C være på hele tiden. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...