Gå til innhold

Har du blitt spådd noen gang? Noen anbefalninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står i et veiskille føler jeg og er usikker på hvilken retning jeg skal velge. Tenkte kanskje at jeg kunne oppsøke en spåkone/synsk person på nettet for å bli spådd... Jeg ønsker ikke å ringe sånn spåtjenester. Umulig å velge mellom de og det blir så dyrt. Kunne tenke meg å få et horoskop eller bli spådd via mail e.l. Kan godt vente noen dager på svar. Noen som har erfaring med dette og noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden vil du vektlegge hva en persom som du ikke kjenner/ikke kjenner deg sier dersom du står overfor viktige valg? Dette med "synske" evner er kontroversielt og det finnes ingen bevis for at dette er mulig. Du er mye bedre tjent med å tenke gjennom fordeler og ulemper med de forskjellig utfall dine valg kan ta.....

Jeg mener dette er ansvarsfraskrivelse for egne valg å oppsøke disse "spå-konene". Spar pengene dine!

Skrevet

Hei! Jeg har ringt til maaange klarsynte og synske.

Og det jeg kan si er at de to jeg vil anbefale er Elisabeth i eth og Helle i eksperthjelp. De har lang erfaring og sitter ikke og dikter opp ting. Begge to er veldig kjappe og hvis du ikke haler ut tiden og begynner å spørre om flere og flere ting, så trenger ikke en samtale å vare lenger enn maks 10 minutter. Jeg hadde heller ringt en av dem enn å bestille et horoskop.

Lykke til og håper det ordner seg for deg! :-)

Skrevet

Kan også anbefale Elisabeth i Team Eth. Det hun så for oss hjalp oss til at riktig valg for noen år tilbake.

Hun så også andre ting som vi ikke ble nevnt av meg i det hele tatt, men fordi det totalt sett ville gjøre ting bedre for oss sa hun det slik at vi kunne ordne opp.

Og hun hadde helt rett. Jeg var veldig overrasket over at hun tok det opp og på grunn av det ikke i tvil om at hun kunne sakene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...