Gå til innhold

Er det bare meg som....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som er litt "avhengi" av DIB? :) Jeg må inn å sjekke hver dag. Er i permisjon med sønnen min og syntes DIB og BAM er kjempekoselig. Og er det bare meg som syntes det er koselig å følge andre medlemmer? Er flere nick her inne og personer jeg aldri har pratet med, men som jeg ser gang på gang på ulike forum og diskusjoner. Så begynner du å "kjenne" den og den etterhvert fordi du skriver og leser så mye på trådene? :) Føler vi er flott gjeng her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg elsker forumene her inne. Er mest på anonym som jeg synes har forbedret seg noen hakk etter "oppussingen" her inne:) jeg har veldig lyst å gå på Dib-treff en dag og møte noen av dere herlige damer!

Skrevet

Jeg er her ganske mye, men er vel ikke avhengig. Det kan plutselig gå en uke eller mer der jeg ikke er her. Andre ganger er jeg her 15 ganger på en dag. Sitter med mobilen og taster her når ungen leker alene og ikke vil førstyrres. Jeg synes det er så praktisk. Lett å legge fra seg også, og så distraherer det ikke slik som tv gjør. Men jada, jeg har også vært her lenge nok til at jeg begynner å "kjenne" enkelte nick. Trives her. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...