Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Noen som vet hvordan 4-åringer takler et barnehagebytte. Vet at det selvfølgelig avhenger mye av personligheten til ungen og hvor sosial barnet er, men lurer på om noen kan si sånn generelt om hvordan det pleier å gå. Synes nemlig at jenta mi har en del fakter som går litt i retning av at hun bare vil leke med noen bestemte nå ("jeg vil ikke leke med den og den", jeg leker ikke med gutter", jeg vil bare sitte vedsiden av den og den" osv.) Dette er noe som har komt de siste månedene, så derfor lurer jeg på om dette er noe som er vanlig for 4-åringer, og at det derfor kan være vanskelig å komme ny i en barnehage når de er blitt såpass gamle.
Mandalas Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Min datter byttet bhg da hun var fire år. Det var grusomt! Hun fikk høre mye kjedelig den første tiden. "Nå kom du hit, så da går vi et annet sted og leker". Hun lengtet faktisk tilbake til den gamle bhg i ett år før hun roet seg her! Sang stadig triste sanger og var lei seg. Huff, for en tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå