Prøverpåentil Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Hvor mye må jeg og samboer regne med å bruke på denne turen vår? Turen er betalt og frokost inkl .. da tenker jeg på mat og opphold.. Er ikke noe festmennesker, så blir nok ikke mye byturer..men ..Noen et forslag på hva vi må se for oss å bruke?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Jeg var på Kypros i 2000, ble overrasket over prisnivået, syntes det var dyrt der. Mulig dette er utjevnet med andre "syden" steder nå altså. Tusen kr dagen kanskje? Vanskelig å si da jeg hverken kjenner mat eller shoppingvanene deres :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 var der for 3 år siden og, ja, det er temmelig dyrt i forhold til andre "syden" land. Ihvertfall mtp shopping og mat. Transport var ikke spes dyrt, utelivet vet jeg ikke noe om:) Ville nok beregnet 1000,- pr dag jeg også.
Ulldott Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Jeg ville nok hatt nærmere 10000 med meg. Hvis dere skal spise lunsj og middag ute så går det jo en del penger på det. Syns det er greit å ha litt penger å rutte med når en er på ferie. (men det kommer jo litt ann på økonomien i utganspunktet) 1500 pr dag regner jeg med holder i massevis.
kajak&Daniel Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Mannen min som flyttet til Norge nylig etter å ha bodd 3 år på Kypros syns alt er utrolig dyrt i Norge når han sammenligner med Kypros. På Kypros kjøpte han bl.a. øl til 1 euro boksen. Han kjøpte også klær der til sikkert halve prisen av hva det koster her. Så prisnivået er jo ganske mye lavere der enn her. Men samtidig bruker man jo gjerne en god del mer penger når man er på ferie enn når man er hjemme. F.eks. når vi var på stranda, betalte vi vel rundt 2 euro for å få solsenger, og kanskje en ekstra for å få parasoll. Det er nok også dyrere i turistområdene enn litt utenfor disse. Hvor på Kypros skal dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå