Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 ehh..kor skal e begynde.. eg gjere de kort.. har dei siste dagane vert meget depresiv og amper.. sitter og griner og synst sooo synd i megsjøl.. er 18 uker på veg med ny mann er veldig gla for de (har 2 barn fra før) vi leiger et hus som er ganske dyrt og bu i.. men vi liker oss her og ongene liker seg her og her er goo plass.. eg er bare vikar so eg har ikkje allverden med penga og dette sliter eg me.. har aldri peng alt går til rekninga. eg har dårlig forhold til min mor som eg er lei meg for.. eg innbiller meg at typen min holder på med andre damer de e akkurat som eg har fått tvangstanka her.. trur ditt og trur datt... ka skal eg gjere? typen min sier eg bør søke hjelp med lege/jordmor og høre ka dei seie men eg skal alltid prøve og vere sterk samma ka men no trur eg at eg går på en smell snart... og mine 2 andre barn er med far annakvar veke og typen mi er borte fra jobb og eg søve aleine om natta har eg mareritt og ligger og griner.. koffor de... har tidligere hatt angst fra og vere aleine... kan noken hjelpe meg?
Igangpånr2 Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Ta kontakt med helsestasjonen! Der får du den hjelpen du trenger! Det behøver ikke være en depresjon, men det kan være godt å få snakket med noen likevel. Masse hormoner i kroppen som kan 'tulle det ganske godt til for oss innimellom'. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå