Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Et lite irritasjonsmoment for meg som surfer med Iphonen, er dere som SITERER hele hovedinnlegget når dere svarer! Grusomt irriterende å måtte scrolle laaaaangt ned for å komme forbi den eviglange siteringstråden, for så å finne to linjer med svar nederst. Hvis dere bare svarer uten å sitere noen, skjønner vi at dere svarer på hi og ikke på en av kommentarene. Ikke noe stort problem, men heller ikke nødvendig, syns jeg Det var dagens gruff fra meg - ha en strålende maidag!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Hehe, enig. Jeg skjønner jo at de fleste i en tråd svarer på hovedinnlegget, liksom.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Hehe, har og sett at mange gjør dette, og kan ikke skjønne hvorfor de gjør det. Hva er vitsen..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Et lite irritasjonsmoment for meg som surfer med Iphonen, er dere som SITERER hele hovedinnlegget når dere svarer! Grusomt irriterende å måtte scrolle laaaaangt ned for å komme forbi den eviglange siteringstråden, for så å finne to linjer med svar nederst. Hvis dere bare svarer uten å sitere noen, skjønner vi at dere svarer på hi og ikke på en av kommentarene. Ikke noe stort problem, men heller ikke nødvendig, syns jeg Det var dagens gruff fra meg - ha en strålende maidag! :P :P
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Vel, du har selv kjøpt deg en telefon med liten skjerm!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Vel, du har selv kjøpt deg en telefon med liten skjerm! Har du sett mange mobiler med større skjerm enn iphone? Det har ikke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå