Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Trodde vi var sikret plass siden han er født 04.08. Men han fikk ikke plass i første opptak og heller ikke i andre. Så nå står vi på venteliste. Skulle hatt svar innen 30.04, noe kommunen ikke klarte. Ringte de i dag og de har fortsatt ikke ordnet plass. Alle født mellom juni og august venter enda. HÅPLØST!!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Oj, kan jeg spørre hvilke kommuner dere bor i? Eldste min er født i september, og hun fikk plass fra august året etter. Og minstemann er født nå i februar, og har allerede fått plass til han fra neste vår om jeg ønsker. Så tydeligvis STORE forskjeller fra kommune til kommune.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Vi bor i Førde kommune i sogn og fjordane.. Storebror på 3 har heldigvis plass fra før. Håper lillebror får plass også. Blir trangt økonomisk viss en av oss må gå hjemme.. Men vi får bare ta det som det kommer. Krysse fingrene og håpe på det beste! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå